1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    weet ik:p

ik zie trouwens af van het idee om mun DVD-receiver in te gaan bouwen. er is al 1 controllerpoort bij me kapot, en ik wil het niet riskeren dat er dalijk 2 kapot zijn.

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    is dat gebeurt bij het inbouwen van een LED?

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, deej t gewoon niemeer;)

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes gedaan !sic!. Ziet er idd heel erg vet uit. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik met mijn controllers wil gaan doen.

MAAR... ik had gisteravond een visioen...(oehoehoeh) net voor het slapen gaan dacht ik: "thema xboxen maken is een dure hobby, maar als ik nou es thema controllers ga maken?!?". Meteen daarna dacht ik eraan dat ik dit idee aan jullie moest laten horen...

...en zo is het 'ongeveer' gegaan...
    _0/ let maar niet op mij _0/

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er goed uit, ook achterkant stukje meegenomen, waar ik moeite had met loshalen van acherkant en die dus ook maar heb laten zitten. Mijn controllers zijn niet super goed gelukt, maar jah, niet het ergste.
    Valt me trouwens op dat goedkope spuitbussen stuk slechter spuiten dan duurdere, moest vanmorgen wat spuiten met een goedkope motogip ofzoiets van 5 euro nogwat, maar na goed schudden was het nog flink spetterig en lastig om het mooi te spuiten, terwijl een bus van ruim 10 euro meteen mooi spuit.

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dit snap ik fftjes niet. als je het over een tutorial hebt, niet doen..die heb ik al gemaakt:p! snap t zogezegd neit echt....

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dat stukje achterkant is eigenlijk behoorlijk makkelijk. je moet de schroefjes op de printplaat loshalen,(kleine gouden) en dan kun je hem voorzichtig eruit wippen.

bedoel je hier Motip? die kosten 5,95 ja maar bij mij doen die het perfect. worden ook aangeraden op andere sites+in onze aankomende tutorial:cool:

8. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan.

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ahum*NuttigePost*Ahum

:cool:

ben nu bezig met mun 2e controller, en de DVD-receiverdingetje...kheb dr zin in:cool: :9

10. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vet mooi man :D
    Jammer dat ik het niet kan ik ben maar een jochie van 14 :'-(
    Of is het zelfs voor mij makelijk om te maken?

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    zelfs jochies van 14 kunnen het maken:)

het is ook helemaal niet moeilijk, vereist alleen geduld en precisie. binnenkort komt er een hele FAQ online met alle tutorials etc. de tutorial van het spuiten staat hier al ergens, maar hier komt ie dus nog een keer:

ga rustig te werk, lees goed...en vraag als je het ff niet weet.
    je kunt btr vragen dan met een verrotte xbox zitten.

als het engels op die sites een probleem voor je is, ik heb al een tutorial helemaal af in het NL, die komt later online; maar als je ff PM'd, komt ie misschien al eerder jouw kant op.

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  12. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal je die jewel eruit?

/edit: netjes eruit

13. gerjan

gerjan Guest

van de xbox of van de controller?

14. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
  15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    er zijn verschillende manieren:

1- je legt de bovenkant van je xbox een half uur in de vriezer, haalt het ijzeren stralingsschild eruit, en geeft met een hamer een flinke tik op de achterkant(achter de jewel dus). nu zou ie eruit moeten ploppen.

2-(zo heb ik het gedaan). haal het sdtralingsschild weer eruit, zet een föhn op hoogste en heetste stand, en blaas 5-10 minuten op de achterkant (waar de jewel zit). probeer hem nu rustig met een schroevendraaier eruit te peuteren.

note: het is niet mijn schuld als ie kapot gaat, probeer dus nx te forceren. kijk ook hier ff: www.xbox-scene.com en dan bij tutorials. daar staat er 1 om jewel eruit te halen.

16. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    thx mine man erg aardig van je ik ga het mischien proberen.

17. gerjan

gerjan Guest

Ik heb de vriezer methode gebruikt, geen kans om je jewel te beschadigen met schroevendraaien, en het gaat erg makkelijk, theedoek om de hamer ofzo,en tikje achterop, mijn jewel vloeg er af, met zwarte plak en al:p

18. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand effe een turtial geven over hoe ik mijn xbox controller mod?(wat ik heb net zo veel zin in 100 nogwat pagina s af te zoeken)

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    controller mod?
    hmm, zoek ma f';)

20. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    jeweetwel, die themed xboxen op www.xbox-scene.com. Je hebt xboxen in halo2 style, spiderman enz enz. Je moet maar denken aan die serie american choppers. Die paul jr. maakt ook themed choppers. Maar om nou iedere keer een xbox op te offeren voor een nieuwe paintjob, wil ik controllers gaan spuiten en de jewel veranderen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina