1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    uhm...je zegt dus dat je vragen kan beantwoorden, maar je kan t dus eigenlijk niet...
    zet dan gewoon de link in je sig...
    kwou anmelijk HEEL graag advies in het NL, maar dat gaat nu niet :'-(
    naja, kmaak zelf wel tutorial:p

2. gerjan

gerjan Guest

hopsa Sneak peak vd FaQ

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik wacht met smart _O_

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ik ook, oh wacht, ik werk eraan mee:+

Gerjan, echt super!
    kga zo snel mogelijk beginnen met het uitwerken van de deelonderwerpen:)
    maaar....ik moet natuurlijk ook nog op vakantie enzo, dus het zal stil zijn van mijn kant:p

krijgmorgen als het goed is loon, dus die ccfl en fanguard komen eindelijk richting Limburg, wil wele en fanguard met een alien*),die ziet er nml eg chill uit

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ziet er mooi uit :)

6. gerjan

gerjan Guest

7. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    waar kan ik dit halen, ik vraag dit omdat het autoverf is maar kan ik dat ook bij de gewone verfshop halen?

8. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    bij halfords

prijzen:
    5-10 euro (gewoon: 5,50,metallic 9 euro)
    lak: 4,95

/edit: dat is voor het merk Dupli-color

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Dupli-color is goed en dekt ook heel snel.
    Motip kun je zelfs in kleine dropjes kopen, dus zeker bij een verfwinkel.

rest ook wel, lijkt me

10. gerjan

gerjan Guest

die goedkopere van dupli-color (5euro ongeveer) zou ik niet nemen, ten eerste omdat het 48uur moet drogen, en ten tweede omdat de kwaliteit gewoon lager is dan die metallic verf van dupli-color.

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    is er ook ergens een internet shop waar je goede verf kan kopen? Dan kan ik tenminste hier eerst even vragen of het redelijke kwaliteit is.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Iedereen gebruikt andere verf, maar met de meeste spuitbussen moet het wel lukken. Zou gewoon eens in je stad/dorp kijken wat voor bussen ze allemaal hebben. Ik kocht toendertijd een vrij dure en onbekende maar had een prachtig resultaat.

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    de merken die hier al vaak zijn aangegeven, is bekend van dat het wel goed is. bij andere merken, waarvan je dus niet weet of het goed is of niet, zou ik gewoon niet onder de 7€ per bus gaan. dan kan het niet echt slecht zijn:p

14. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    hey, ik heb met moeite mijn controller open gemaakt. mijn vraag: wat nu? ik zie die printplaat en die motortjes van de vibratie enz. ik zie ook schroefjes, moet ik deze losschroeven of iets anders?

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    als je de achterkant ook wil spuiten, ja
    het zijn allemaal gouden schroefjes, stuk of 6/7
    als je deze hebt losgeschroefd, zit de printplaat los en kun je die er voorzichtig uithalen. het gaat niet supermakkelijk, maar binnen een minuut moet het toch wel lukken. motortjes van vibratie moet je gewoon laten zitten...ohjah, vergeet de lkabeltjes die ernaar toe lopen neit los ted maken :cool:

16. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    die rode en zwarte draadjes, hoe kan ik die het bete (voorzichtig) loskrijgen?

thx

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uhm...op de printplaat zitten ze met hele kleine stekkertjes vast. die moet je gewoon loshalen. met je nagels, of met schroevendraaiertje... als je aan de kabels gaat trekken, kunnen ze losgaan en ben je verder van huis:p

18. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    thanx voor de snelle support, aangezien ik niet precies weet wat je bedoelt met "loshalen" wil ik weten of ik ze moet schuiven of ze er gewoon af moet trekken of iets anders.

het lijkt erop alsof die draadjes vastzitten aan een blokje dat in een hulsje zit. deze zit vast gesoldeerd. aan dat hulsje moet ik dus niet komen lijkt me. ik ben alleen bang dat ik dat ding d'r af trek.

alvast thx.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uhm...ff denken...
    heb de tutorial al gemaakt erover, maar heb nx gezegd over die kabeltjes...moetk dus ff veranderen.

als je die kabeltjes ziet lopen vanaf die rumble-dingen. dan komen ze van de zijkant op de printplaat. op de printplaat zit het met een plugje vast in een ander plastic dingetje, (ja lekker vaag allemaal...weet neit hoe ik het moet noemen:p)
    je moet dus het plugje naar de zijkant schuiven(weg van het midden...)

als het ngo neit lukt of je snapt niet wat ik bedoel, stuur maar een PM...

20. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ja ok ik snap wel wat je bedoeld, had mn post ondertusen ge-edit. aan de bovenkant van dat stekkertje zitten een soort pootjes, moet ik die indrukken?

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina