dit is zo ja. je meot niet aan het hulsje komen. maar als je goed kijkt, zit er een breder stuk aan het plugje(zit buiten het hulsje) als je dit met je nagels vastpakt en dan trekt, gaat het er gewoon vanaf. je kunt niet echt iets fout doen, vooral NIET aan de kabeltjes trekken. edit: indrukken hoeft neit, het plastic hulsje rekt wel op
ojah, als je een camera hebt. kun je daar even een foto van maken? dan komt dat in de tutorial erbij. wil het wel erin zetten...maar om nou mun controller weer uit elkaar te gaan halen voor een foto is me iets te veel werk. en zeg ook even of het je gelukt is
ok, ik zal even aangeven wat je moet doen dmv pijltjes... 5 minuutjes... op de plaats van je blauwe pijltjes moet je um vastpakken, en dan in de richtig van het gele pijltje voorzichtig trekken. je kunt het ook voorzichtig met een schroevendraaiertje en een nagel doen...
ja thnx het is eindelijk gelukt. ik had al door dat het zo moest maar met enige zware nagelinspanning is het me gelukt
Echt hartverwarmend om dit mee te maken... iemand wordt geholpen en hy helpt zelf ondertussen mee aan de Xbox Casemod FaQ... Het gaat wel goed hier!
jazekers...Stealthviper...geef me anders ff je msn adres via PM, dan kun je ook actiever meedoen als je wil... gerjan en ik hebben al een stukkie af.
wat voor schuurpapier moet ik hebben? heel fijn of juis een wat grovere versie? /edit2 lama alvast bedankt edit/ owja mag de blanke lak er meteen overheen of moet ik wachten tot de verf helemaal droog is?
wachten tot de verf helemaal droog is, anders heb je kans dat het uit gaat lopen, of dat de originele kleur er weer doorheen komt.
terwijl jy deze post maakte, zat ik op msn op jou reactie van mijn tutorial te wachten , met !sic! als getuige
Ha, ik had je mooi hiermee, he?? ... ok, we zijn uitgelachen... tyd om weer verder te gaan met de 'zinnige' posts
iemand mischien een idee om je jewel weer een eind helder te krijgen die van mij is nu mat door iets van rare reactie met thinner ik heb er ook zon ccfl in gefixt ziet er zekersss leuk uit!!alleen me jewel beetje verziekt
met tandpasta. tandpasta ergens op doen, en dan hard een tijd wrijven, hij wordt hierdoor weer een stuk helderder.
sorry ik had beter meteen ff kunnen melden,maar ik heb er al enige uren tandpasta rondjes draaien op zitten.ik heb het ook geprobeerd met iets van soort schurende zeep maar dat haalde ook weinig uit
Pis erover heen Er zit zoveel THC in jou bloed dat het een stalen balk laat smelten Maar probeer anders schuurmiddel ofzo ?