1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Post dan niks! van schuurmiddel wordt het echt niet beter hoor... |:-
    hier help je hem ook echt niet mee!

hmmmz...kheb een keer een ander methode gezien om het te doen...kzal ff zoeken. ik edit deze post wel als ik iets heb kunnen vinden.
    er zijn trouwens van die tubes die je kunt kopen om het scherm van je tefeloon krasvrij te krijgen.dit kun je natuurlijk ook gebruiken op je jewel. of het dan ook werkt weet ik neit, nooit geprobeerd. maar ik gaat ff zoeken.....

edit: http://www.xbox-scene.com/articles/jewel-sanding.php
    zo kun je het doen, is denk ik ook de enige manier...bij mij werkte dit niet echt goed, omdat er dikke scheuren in mijn jewel zaten. maar bij die gast van de site werkte t...dus probeer! anders kun je hier www.llamma.com/xbox een nieuwe jewel bestellen (als ze um nog in stock hebben).

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  2. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nou ik ga morgen nog maar eens al het mogelijke proberen en ook ff kijken of ik brasso in huis heb dat schijnt ook te lukken:Dme jewel ziet er nu zo uit
    is vrij mat :'-(

3. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    gebruik nagellak remover werkt heel goed !

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    opzich vind ik het er niet slecht uitzien. Het heeft wel een vette 'frosted' look. Met blauwe ccfl zal het er wel heel erg goed uitzien :) .

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zo ziet er uit met blauwe ccfl
    maar ik denk als die helder is dat het licht dan wat heller is lijkt me netter:)

edit/en ik moet me case nog steeds andere kleur geven |:-

6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    FagBox ;)

Ik zou je ledjes ook blauw doen en dan je Xbox Zilver/Zwart maken.
    Dat is mooi _O_

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    opd ie site die ik je paar posts trug ahd gegeven, daar zie je zo ook met een jewel die er zo uit ziet. daarna gebruiken ze tandpasta (zie je daar ook) en dan issie CLEAR:D

of je bestelt een nieuwe, of koopt er van iemand 1 over.

8. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee tandpasta werkte echt niet:mad:maar brasso is''de shit'' *)
    brasso_O_

edit/die ccfl word trouwens knetter warm voelde ik net is dat normaal?

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Brasso werkt???
    cool dat je het zegt. komt in de tutorial erbij. met foto's als je het goed vind:)
    waar is dat spult e koop? en wat kost het?

kga t ook probere zo gauw ik t weet:)

10. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    brasso is overal te koop is metaal poets ik heb gewoon op een velletje a4 een plasje gegooid en daarop rondjes gaan draaien en werkt echt perfect!!

edittt/hier ook fototje van hoe ik me ccfl heb aangesloten

11. gerjan

gerjan Guest

mijn ccfl wordt helemaal niet warm :confused: horen ze ook niet te worden volgens mij, COLD cathode fan light

12. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat d8 ik ook cold cathode maar hij is echt volop warm ik kijk wel ff wat er gebeurt maar ik geloof ook nooit dat het goed is...

edit/kan iemand mij ook vertellen welke maat ledjes ik nodig heb voor het front zeg maar aan/uitknop waarschijnlijk heb ik er al 16 keer over heen gelezen,kan het echt niet vinden 8)

13. gerjan

gerjan Guest

3mm en dan moet je er geloof ik nog wat afschuren, maar tis echt heel nauwkeurig werk.

14. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik weet het dat moet echt op de printplaat zelf he?ik heb hier heel dun soldeerpistooltje met een puntje van ongeveer een mm of 4 a 5 en een tinzuigertje dus ik denk dat dat wel moet gaan lukken alleen morgen ff rap die ledjes halen dan:)

15. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    oeii, dat blauwe is wel chill :p:p

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    wil je het blauw doen? dat lijkt me ook wel errug mooi, vooral als je daarbij een beetje donkere kleuren hebt. jij hebt toch die roze/paarse he. was dat neit voor je vriendin???:cool:

17. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat klopt haha ik wil die lichte delen nog steeds een andere kleur hebben ik zat te denken aan dat xbox gif groen maar ik heb zelf ook weinig zin om dat weer te gaan spuiten |:-

kan wel fijnere dingen bedenken die ik met verf zou kunnen doen O-) ik heb me ff op de verlichting gestort:D

18. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hello mensen,

Ik heb deze thread nu al een paar keer doorgekeken, nu weet ik het zeker; ik wil ook case-modden! :D Waarschijnlijk eerst m'n jewel een ander kleurtje en dat licht rondom de eject-knop een ander kleurtje (dit kan toch wel he?). Ik heb in m'n enthousiasme een cartoony Xboxje getekend in Paint, zodat ik 'm daar gemakkelijk kon zien wat voor kleur er mooi bij past. Zal ik 'm hier posten? Het is .bmp-formaat, en ik ben bang dat als ik er .jpg van maak, dat de kwaliteit dan erg dropt en je niet meer 'ff snel'' een Xboxje mee kan inkleuren in Paint. Iemand een oplossing?

(Verwacht er niet te veel van, dit is puur om je eigen idee te 'visualiseren'. :))

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gewoon in jpg zetten en uploaden naar image.flappie.nl ofzo. In .bmp wordt het extreem groot en niet iedereen heeft zin om te wachten op plaatje van paar mb, dus dan maar iets lagere kwali, aangezien het toch maar om een idee gaat.

20. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    upload em hier ff en dan zet je hier gwoon een link......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina