1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet me eerst aanmelden daaro, maar... kan ik dan wel .bmp formaat uploaden?

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    hier:
    Maximale bestandsgrootte: 50KB
    Alleen plaatjes: Ja
    Bestandsnamen mogen niet de volgende tekens bevatten: \ / : * ? < > | &
    Toegestane extensies: .jpg .bmp .gif

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    www.image.flappie.nl werkt gemakkelijker, zonder aanmelden, 500kb, geen bmp, dus maak wel even een jpeg-je van je werk, wel zo gebruikelijk op internet.

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    OK, t wordt toch maar .jpg... .bmp is veel te groot. Ik ga eerst ff pizza eten, na het eten drop ik ze hier wel. :)

5. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1

ik ben er niet zo tevreden mee, er zijn ook wat dingen fout gegaan maar de volgende wordt een meesterwerk. geloof me :9

6. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hier zijn ze dan, als kleurplaat en een ingekleurde versie :). Ik ben alleen het licht rondom het eject-knopje (kom op, dit moet toch een naam hebben?) vergeten te tekenen. En soms kloppen de verhoudingen niet helemaal, maar wat maakt het ook uit? :)

Misschien een idee om dit plaatje op te slaan en in te kleuren in Paint, en ze vervolgens weer op xbw zetten (om zo ideeen uit te wisselen)?

btw, er zitten een paar 'fag' kleurtjes bij, maar die zijn voor m'n vriendin die binnenkort ook aan de Xbox gaat, en ja idd, ze heet Sandra :D.

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het ledje rond de ejectbutton bedoel je?
    Die is aan te passen, maar dan moet je wel wat van leds en het aanbrengen weten (solderen, weerstandje et cetera).

8. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Desnoods kan ik het laten doen, of is het vrij simpel (lees: kan ik het zelf, zonder enige ervaring maar met info uit tuts)?

9. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    weerstandje hoeft niet..
    op www.world-led.com kun je precies de goeie blauwe leds kopen.. heb ik gedaan O-)

edit site was verkeerd nu issie goed

10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Blauw, ja dat ben ik ook van plan :). Ik had laatst ook een site gevonden waar je losse (gekleurde) jewels kon kopen. Ik zal um ff opzoeken, misschien wel handig :). Ik weet alleen niet of het betrouwbaar is.

11. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
  12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    heeft er iemand eigenlijk al eens geprobeert of je een Sunbeam Laser achter je jewel kan plaatsen en of dat er goed uitziet, of past dat helemaal niet.

13. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de site met de jewels gevonden:

http://www.gameconsoleskins.com/categories.asp?cid=27

Lijkt me wel handig voor de onhandige mensen onder ons (like me).

btw, is het mogelijk om licht onder je Xbox te doen, ik heb dit namelijk nog nooit gezien? Lijkt me wel heel cool! :cool:

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    mooi:D, weer paar nieuwe sites voor FAQ etc.
    @ de persoon emt 50 plaatjes:p...zitten wel wat leuke ideeen bij, zorg dat je de goede kiest, enwerk je idee uit. met behulp van de aankomende faq kan iedereen als het goed is LEDjes inbouwen etc.
    je kan het lampje rond de eject-button (heeft geen naam:p) wel rood krijgen zonder andere ledjes in te bouwen. dit is vrij makkelijk als je bijvoorbeeld ene rode X kiest.

15. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom alleen rood, als ik vragen mag? :)

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uhm...
    de ledjes die in je xbox zetten zijn volgens mij 3 kleuren; rood,oranje en groen. je kunt het van groen naar rood veranderen zonder andere ledjes erin te duwen, maar naar oranje gaat niet. je kan het naar rood veranderen door kabeltjes te verwisselen op de printplaat die aan de knopjes op eht frontpanel vastzit. kotm ook in de faq, maar ik wil het ook zo wel een keer uitleggen als iemand het wil weten...(in het NL leg ik het dan uit:p)

17. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Dus het wordt lastiger als ik er blauw licht in wil? Of misschien wel wit...

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    achja...lastiger...ligt eraan of je beetje handig bent met solderen; dan hoeft het helemaal neit lastig te zijn. kzal zo ff tutorial opzoeken.

19. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Solderen, dat kan me pa wel (en ik heb t ook weleens gedaan) }:]. Een tutorial? Graag!

20. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kunt ook half half doen, ene helft groen andere helft rood

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina