1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    foutje

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  2. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hebk al gehad...is ff leuk. nue hebk um rood:)
    is heel mooi en fel, vooral met een (deels) zilveren xbox

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
  4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx! :D

Jees... lijkt me wel een hele klus. Ik heb m'n Doos nog niet open gehad, kweet nog niet of k het zal doen (ivm garantie enzo). Wie haalt me over? Beargumenteer! :D

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hij wordt mooier:p

khad um 4 maanden, en toen hebk um uit elkaar gehaald...nooit spijt van gehad!

6. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij wordt als t goed is wel mooier heh, das wel de bedoeling! :9 En het wordt geheel je eigen stijl, das wel mooi :).
    OK je hebt me bijna overgehaald 8)

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    haha, kijk maar ff naar de laatste 20 pagina's, daar staan wel wat boxen op. including mine!:D! het gaat erom dat je zelf je eigen box kutn maken...en dat je t zelf mooi vind natuurlijk!

8. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige dat me nu nog tegenhoudt is... kan ik dit wel? Als het fout gaat kun je een losse box kopen, dat weet ik... maar toch...

Kan er veel fout gaan?

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nee, als je case gewoon voorzichtig openhaald (openschroefd met torx draaiers) is er niks aan de hand.

10. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ben net klaar met mijn case in de grondverf te zetten (het wordt echt zooo sweet!). Dus ik kom gezellig meepraten op het forum :cool: .
    motivatieredenen om gouranga te laten modden:
    1. Als je Rustig en met geduld aan het werk gaat, dan kan er echt nix fout gaan. Ik ben totaal geen knutselpersoon, maar dit gaat mij echt heel goed af. Gewoon tutorials lezen en kijken naar waar het by andere mensen fout ging.
    2. Je personaliseert er je xbox mee. Als je het goed doet, dan heeft niemand dadelijk dezelfde xbox als jou, en dat is echt een heel fyn gevoel, als je je xbox aan andere laat zien, geloof me.
    3. Je kunt actief deelnemen aan dit forum, je kunt tips geven, andere mensen uitleggen hoe jy het zelf doet.
    4. Je hebt er een leuke hobby by, dus je bent van de straat af }:]
    5. Je kunt voor vrij weinig geld je xbox modden en je kunt het zo duur maken als dat je het zelf wilt.
    6. Je hebt een vader met soldeerervaring, dat komt heel goed uit, dan hoef je jezelf dat niet aan te leren, en stiekem leer je daar toch van.
    7. Je hebt er dus wel tijd voor nodig, dat is echt het enige serieuze nadeel. Maar het loont echt iedere minuut dat je bezig bent
    8. Modden is gewoon echt zo sweet, het veranderd je leven voor altyd (nou ja, dat misschien ook niet, maar je weet maar nooit...)

Zo zal het wel goed zijn, kwa motivatie he?

En zometeen weer verder gaan met mijn metallic verf erop spuiten... JUMMIE!!

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    je kunt je xbox zo maken als je zelf wilt en ja hoor mensen ik ben weer terug van weggeweest sic als je nog foto's nodig heb ik heb nog een heel stapeltje van alles nog wat en vragen kun je ook weer aan mij stellen

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    yeah nice:D!

We'll let u know:D

13. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx man! Nu kan ik niet wachten! Punt 7 is nu trouwens ook geen probleem, vakantiiieeee! :D

14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Net als Gouranga zit ik er ook over te denken om aan casemodden te beginnen. ik zit er aan te denken om de LED in te bouwen bij de button's, controller poorten, onder de jewel die ook vervangen wordt, ATA kabel vervangen.
    ik kan solderen, en heb verstand van electrische circuits (voltage, weerstand), dus inbouwen kan ik allemaal zelf.
    maar hoeveel geld gaat dit kosten. als je alleen kijkt naar de LED's (15) en nieuwe metallen jewel.

[plaatje]http://img11.exs.cx/img11/8633/jewelcopy.jpg[/plaatje]
    in dit plaatje is wit het metaal, en zwart niks (lucht)

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    leds zijn per kleur verschillend en ook per felheid hoe feller hoe prijziger. ik zal ff opzoeken waar je een tutorial vind en hoeveel de leds kosten ik edit de post als ik het gevonden heb

edit: ik weet niet of dit het is wat je bedoelt met buttons en controllerpoorten maar dit is iets wat ik gevonden heb

http://www.xbox-scene.com/articles/scontroller-button-light.php
    & op deze site is veel kwa verlichting etc te bestellen
    http://www.gamestore24.de/shop/

let op de laatste site is wel duits

16. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weleens van die hele felle LEDjes gezien, maar zijn die niet TE fel voor in je xbox/controller? Is 't niet irritant? En hoe weet ik wat te fel is, of wat juist geen effect heeft?

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    licht eraan wat je ermee wilt doen, als je de jewel wilt verlichten kun je het best een CCFL halen en die aansluiten geen soldeer werk etc. als je kans heb dat je recht in de ledjes kijkt neem dan nooit te felle. Als er een elektronica zaak in de buurt is moet je daar gaan kijken en zelf bepalen welke ledjes geschikt zijn

edit: op de duitse site zijn veel leds te koop ik kan wel een heleboel inkopen maar ik wil wel dat er een minimale vraag is voor bepaalde onderdelen. Nieuwtje je kunt er cristal case's kopen _O_

18. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    OK :).

Maar ik dacht; het zit achter plastic, misschien maakt dat nog iets uit?

/edit: welke site? *kwijl* 8)

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    kwa dat plastic dat is lichtdoorgevend als het goed is op deze site kun je cristal case's bestellen is wel aardig prijzig maar dan heb je de perfecte mod case _O_
    http://www.gamestore24.de/shop/index.php?cPath=1_6

20. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    75 euro is wel heel erg duur ja! :eek:
    Maja kwas toch niet van plan er zo eentje te kopen, ik wil liever m'n zwarte doosje verbouwen. M'n eerste doel wordt; al het groene eruit halen! Dat vink zelf echt geen gezicht. De jewel blauw (met of zonder licht), dat ledje voorop ook blauw en blauw licht eronder. Eens kijken hoe dat me bevalt, misschien geef ik dan later m'n doos een ander kleurtje. Woeiii! Als t zover is ben ik best bereid om foto's te posten van het resultaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina