1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    pfoe ik zal het even opzoeken ben bang dat ik er geen foto's van heb.
    Het probleem is wel dat ik een nieuwere DVD kit had dan in de tut werd aangegeven.
    Dus ik ben met het ledje en weerstandje aan draad gesoldeerd elk punt geprobeerd tot ie het goed deed, wat ik wou. Je moet als eerste je dvd kit open breken echt breken dus. Of je snijd hem open ik zal even de link geven van de tut die ik heb gebruikt als aanknopings punt.

edit: hier is de link
    http://www.xbox-scene.com/articles/dvd-dongle-ir-led.php

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ah right...weet ik dat ook weer; ik vroeg me ook al af wrom t niet kon:cool::p

@Stealth...: onderdeel A en B zijn af volgens mij..rest hebk nog niet echt ervaring mee...en onderdeel E doe ik vandaag hopelijk nog. kga vanavond op vakantie (ja vanavond:p) en kweet dus niet ofk tijd heb...maa vrees niet, ik ben over 2 weken alweer terug:D

3. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie hiervan? mis ik nog ergens een licchie

Before:
    After:

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  4. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    hmm ninja gaiden gebrand op dvdtje... O-)
    Leuke modchip denk ik dan, ok maar om nou even wat aanmerkenigen voor verbetering.
    Je controllers perfect, je xbox kwa spuitwerk ook alleen ik persoonlijk vind een zware jewel niet zo mooi. Verder past je xbox perfect bij je controllers ik vind het een knap werk misschien wat meer verlichting om het completer te maken.

edit: snel weghalen met paint he 8)

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er netjes uit man _O_ die blauwe ledjes voor de aan/uit knop zijn die lastig te solderen of valt wel mee?jammer genoeg hadden ze hier geen 3 mm :'-( dus ik ga ze maar ff bestellen:)

6. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    hm waar heb je t over :confused: ninjagaiden, dvdtje waar dan? :9

ja ik zat er aan te twijfelen of ik meer verlichting moet gebruiken aan de ene kant ziet het heel leuk uit maar qau totaliteit en vormgeving vind ik lichtjes vaak storend. Die neondraden die ik eerst had is alleen maar irritant vaak neem ik me xbox mee en die die draden zitten niet vast aan de kast ofzo tis los van de kast is qau vormgeving ook niet mee want dan is t niet echt een vorm. lichtjes in de controllerpluggies of poorten lijk me ook zo storend omdat je er dan meeteen 4 van die lichten hebt net een kerstboom :p. ik vind hem zo wel mooi gewoon simpel alleen een lichtje aan de voorkant en helemaal wit met het logo zwart anders is het weer beetje saai

7. gerjan

gerjan Guest

Leuke box:) mooie dreamcast :)

ben niet ze heel erg fan van elwire maar het ziet er niet lelijk uit.

die onderste zoals je hem dus nu hebt vind ik mooier met zwarte jewel etc.

Te veel licht is idd niet mooi, en alleen maar irritant als je je xbox uit elkaar moet halen met al de draden etc.

Waarom heb je je dvd letters wit gemaakt? Das wat minder

8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ja k kan ze ook wel weer zwart maken maar ik vind die vorm van die letters en de naam xbox niet zo heel mooi dus hoef voor mij niet echt op te vallen

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    je kunt zoals mij doen dat je lichtjes in je boven je controller port doet, en dat ze pas gaan branden als je er pas een controller in steekt, het is dan niet meteen een kerstboom en het heeft wel zeg maar de finishing touch (ofzo)

10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hoe haal je die jewel uit die controller?

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    met een zwaard

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    of een gewoon scherp mes:p

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    beter is iets opwarmen met föhn en daarna met klein schroeverndraaiertje losporren, let op zorg ervoor dat je punt van de schroevendraaier geen krassen maakt door er een doek omheen te doen ofzo

14. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ohja niet met een aardappelmes of een zak mes want het randje erboven de jewel dat kan je namelijk mee snijden als je dat niet in de gaten hebt was mij namelijk gebeurd best is idd schroevedraaider met brede maar platte bak of een klein zakmeisje en dan de rand bedekken met bijv een doek ofzo

15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zwaard is ook geen verkeerd idee }:]

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    dan probeer ik dat zwaard wel ff.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    suc6

18. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik heb weer een aantal vraagjes...

Misschien laat ik m'n Xbox wel eerder een andere kleur spuiten. Ja idd, ik LAAT het doen, en wel door m'n buurman die werkt bij een autoschadebedrijf. Maar is die verf wel geschikt (die ze dus ook voor auto's gebruiken)? En zou het, als het zo ver is, verstandig zijn om daarna nog een blanke laklaag er overheen te doen?

Oh en nog een vraagje, ik wil eerst eens kijken wat ik met de jewel kan doen, als ik 'm eraf krijg. Kun je die groene kleur er misschien ook afhalen met thinner (je weet wel, van die verfverdunner)? En hoe krijg ik de letters XBOX in de jewel weer netjes ingekleurd, iemand handige tips?

Alvast bedankt!

19. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan zal ik je es ff helpen, k?
    Het is echt heel makkelijk om 'm zelf te spuiten, maar als je een handige buurman hebt, dan komt dat ook helemaal goed (maar je hebt het dan niet zelf gedaan... :9 ). Ja, autoverf is geschikt voor plastic, ik heb zelf ook de spuitbussen bij halfords gehaald en er staat op 'Acryl Spray' en het merk is dupli color. Ik heb nu ongeveer mijn halve xbox gespoten en ga dadelijk verder. Het blijft goed hangen, maar ik adviseer wel om een primer te gebruiken. Dan hegt de gekleurde verf goed. En ja, een blanke laklaag is zeker aan te raden! Het zorgt ervoor dat de oppervlakte niet ruw is en bij beschadigingen bladderen de verflagen er niet meteen vanaf. De lak is dus een soort van extra bescherming.
    Over je jewel, ik zou geen thinner gebruiken. Om mij heen hoor ik nix anders dan klote dingen over thinner over een jewel. Ik heb uit mijn buurt de helderste jewel en ik heb gewoon terpentine gebruikt. In het begin lijkt het niet te werken, maar als je hard op 1 plek blijft wrijven dan zie je langzaam dat de verf weggaat. De rest in mijn buurt heeft allemaal thinner of andere zooi gebruikt, en bij sommige jewels kan je er niet eens meer doorheen kijken. De letters in de jewel zitten 'ingegraveerd in de achterkant' je zult die letters er dus niet zomaar ervan afvegen.
    ik hoop dat ik je goed heb geholpen en als je nog meer vragen hebt, dan post je maar weer *)

20. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het door die gast laat doen, weet ik zeker dat het goed gaat komen. Zelf heb ik nog NOOIT iets gespoten, dus vandaar vond ik dit wel een veilige oplossing. :)

En nu vast een hele stomme vraag: wat is een primer, hoe ziet dat eruit? :eek:

/edit: w00ps my bad, snel ge-edit :+

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina