1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    uhh kan aan mij liggen maar je begrijp toch wel dat je met poets poetst en geen gaten vul:confused:ik heb dat op de vorige pagina geloof ik ook al gezegd dat dat spul knettergoed is om je jewel helder te maken:)en gelukkig ben ik de enige human being hier dus de rest zal ongetwijfeld geen fouten maken:)

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ehm dit is jou reactie na zijn post, ik intrepeteer dit als dat jij beweert dat je die krasjes op je jewel en xbox met putjes hiermee glad krijgt. Het kan zijn dat je het niet zo bedoelt wat ik overigens ook denk uit jou reactie, voor jou kan het misschien duidelijk zijn wat je bedoelt. Maar bedenk dat jij het niet moet snappen als je het leest maar degene die er nog weinig van afweet. Als hij dan jou reactie ziet denkt ie dat brasso werkt voor het vullen van krassen en putjes op je xbox en het polijsten van je jewel.

Trouwens ik ben ook menselijk gelukkig maar, anders zou ik de lusten van het leven missen 8) O-)

3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is ook wel zo maar mensen lezen hier toch niet alleen de laatste pagina?1pag.trg staat duidelijk dat ik met brasso me jewel helder heb gekregen maar bij deze dus brasso voor 1 heldere jewel en verder niet:)

edit/die reactie met brasso kwam ook voort uit dat laatste berichtje over polijsten met tandpasta:)

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  4. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    kijk als je het zo uitlegt dat het alleen voor je jewel is, is het goed. Dat brengt andere mensen niet in verwarring

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar zon reactie komt ook een beetje uit enthousiasme en geef je meteen antwoord zal volgende keer wat duidelijker proberen uit te leggen:)en sorry is ook echt niet mijn bedoeling om iemand zn box naar de donder te helpen hoor:)

6. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    haha het is geen aanval op je hoor;) ik begrijp je goede bedoelingen wel. En tuurlijk ook dat je iemand zijn x-doos nie kapot wil late gaan

7. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha oke dan:pzal volgende keer wat duidelijker zijn en de qoute knop maar is gebruiken:D

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ehm dat is deze toch???;) ok nou maar weer ontopic.

9. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is allemaal weer geregeld, kunnen we weer verder met de thread, want ik had nog een vraagje:
    Ik wil nu die xbox-silent-scope-sniper-rifle-lightgun-dingus kopen (en meteen omspuiten... lelijk groen). Maar ik heb bij bepaalde mods omtrent controller/controllerports gelezen, dat stuurtjes, guns e.d. niet meer aan te sluiten zijn nadat die mod(s) zijn uitgevoerd. Weet iemand hier toevallig welke mod(s) dat is/zijn? Ik wil namelijk nog verlichte controllers maken, ledjes in die uiteindes (dongles) van de snoeren maken, ledjes in de controller ports maken en een ledje per controllerport maken voor als de controller erin gaat, dat de led gaat branden. Volgens mij had het iets te maken met het veranderen van 'de gele draad'. Als iemand hier iets nuttigs op kan zeggen, post het dan maar...

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    dat klopt als je de ledjes wilt laten branden als je er een controller ingaat dan moet je de gele draad doorknippen en een verbinding met je controller daarmee maken. Dit heb ik zelf namelijk ook gedaan, raad maar eens waar de gele draad voor is.. Juist voor lightguns, dus als je met de lightgun wilt gamen moet je telkens de gele draad weer aansluiten. Lijkt me niet zo handig is ook nog geen oplossing voor gevonden.

dit omdat je de cirkel van elektriciteit rond moet maken, in je controller zet je dan 2 punten aan elkaar en door het verbinden van je led boven je controller port gebruik je de gele draad daar al voor het spelen met een light gun gaat dan niet meer, ledjes in je controller dongle maakt niet uit hier verbind je gewoon + en - met elkaar met een ledje en weerstand.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dus alleen die 'activiteits-ledjes' voor je controller poorten hebben die gele draad nodig (dus verlichting in je controllers zelf kan gewoon wel?)

12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ja hoor de verlichting in je controllers kunnen wel, het gaat erom dat je de gele draad niet doorknipt.

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanmiddag mijn s controller zilver gespoten. Het stuk rond het logo en rondom de memory gleuf en headset gleuf welteverstaan.
    Een paar kleine stukjes nog beetje bij spuiten en dan vind ik het een mooi resultaat :).

Zal morgen een foto maken.

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook mijn controllers zilver met matzwart spuiten (net als mijn xbox)... Maar morgen eerst weer verder met de xbox zelf afspuiten.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    met wat plakken jullie het af als je het gaat spuiten?

16. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb daar schilderstape voor gebruikt je kent het wel van dat crepetape:)

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik gebruik ook gewone schilderstape. Ik probeerde wel eerst op een stuk karton wat af te plakken en dan te spuiten om te kijken of het echt niet doordrukt. Ook moet je de schilderstape niet al te lang laten zitten, eigenlijk meteen na gebruik eraf halen, want anders laten ze sporen van plak achter en moet je dat weer met terpentine eraf halen

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    thanx vandalzzz en stealthviper

19. gerjan

gerjan Guest

Zo het maken van de FaQ staat even op een laag pitje omdat ik steeds moet werken, en daarna geen zin meer heb.

!SIC! is trouwens ook op vakantie. Maar dat hij komt is zeker:)

Have patience:)

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet veel meer gedaan aan de FAQ, ben druk bezig met de xbox te spuiten. Ben blij dat ik niet de enige ben die er nu ff minder mee bezig is :p . Maar hy gaat er zeker komen, jah.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina