1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    In welke vorm komt de FAQ eigenlijk? Als Word-doc, of als xbw-thread, of als html-bestand? Of misschien nog wel anders?

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    *) html *)

3. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik heb vanavond even snel een ccfl onder mijn juwel geplaatst (zonder moeite), maar nu wil ik ook een LED fan er in hangen, nu is mij alleen opgevallen dat dit een kleinere fan is (50X50 mm?) en een "normale" fan 80X80 mm is. Nu is mijn vraag dan ook, weet iemand waar ik 50X50 mm LED fan's kan kopen of is het mogelijk om er een 80X80mm LED fan in te hangen.
    BVD
    Greetz Novofogu

/Edit:
    nog ff een foto :) :

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    het is mogelijk (met wat dremel-werk) om een 80 x 80 mm fan in te bouwen, maar hou er wel rekening mee dat led-fan's over het algemeen een grafherrie maken

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    owh, is het dan ook mogelijk om een ccfl-fan er in te doen?

6. gerjan

gerjan Guest

Das niet waar... kheb er zelf 1 van coolermaster, blue neon led fan, en die maakt om 12volt minder herrie dan de standaard cooler op 5v...

De standaard fan is trouwens niet 50x50 maar ongeveer 70x70

7. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    en waar heb je die gekocht als ik zo brutaal mag zijn omdat te vragen?

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook over het algemeen, omdat ik wist dat de jouwe zachter is en jy er zeker op zou reageren ;). Veel mensen uit mijn buurt hebben er ledfan's ingezet, en mijn ventilator (normale papst 80X80) is zachter dan die van hun.

Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen, jah :cool:

9. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een wat uitgbreidere uitleg plz, dan doe ik het ook even.

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=55281
    Hier hebben zowel gerjan als ik (en de rest natuurlijk ook) ons hart gelucht over het onderwerp: "fan inbouwen". Kijk maar en als je nog vragen hebt, stel ze dan hier vooral, dan wordt iedereen er wijzer van. Succes! :cool:

11. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben nu samen met een vriend van mij leds in de controllerpoorten aant solderen maar het lichteffect is bijzonder bagger.... iemand een id hoe je dat wat beter kan krijgen (buiten het feit fellere leds te halen):confused:

12. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    OK,

Ben nog steeds niet begonnen, omdat ik nog steeds niet weet welke kleur(en) ik ga gebruiken. En ik weet ook niet waar ik moet beginnen... Maar goed, er is geen haast bij. :)

Ik heb wel een idee, kijk en huiver... of... kwijl! :D

Qua kleuren wordt het misschien wel zoiets:
    Of zoiets:
    En dan dit soort licht erbij:

AL het groene MOET eruit! }:] You get the idea. :)

Dan nog wat vraagjes:

Om de jewel op te laten lichten moet er toch een gat gezaagd worden?

Ik kan wel zoveel willen, maar hoeveel gaat dit allemaal ongeveer kosten? :eek: (let wel: de verf kan ik gratis laten spuiten O-))

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  13. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand een wat uitgbreidere uitleg kunnen geven over het rood maken van je eject licht?

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat je toch fellere LED'jes moet gaan halen...

Eindelijk iemand die niet meteen iets ziet en dat ook gelijk zo wil spuiten diezelfde avond, maar er (verstandig) over denkt. Ik heb zelf ook meer dan een jaar allemaal verschillende xboxen gekeken en er goed over gedacht wat ik nu ECHT ECHT ECHT wilde (was moeilijk, ik geef het toe). Het mooiste lijkt mij om een 2-kleurige verflaag te doen (dus bv. 'X' in een kleur en de rest in een andere kleur). Ja, om een jewel op te lichten moet er achter het jewel een gat gezaagd worden. De kosten weet ik niet, aangezien ik niet kan zien welke gereedschappen jy hebt. Spuitbussen zelf hebben mij het meest gekost tot nu toe. Ik gebruik dupli color en die kosten 10,95 per bus. Mijn grondverf is al weer op en ik moet nog de controllers doen, dus primer + 2 kleuren + lak + extra bus primer is ongeveer 55 euro. Ledjes zijn over het algemeen niet echt duur, dus voor 10 euro heb je wel een hele zooi ledjes voor je controller poorten.
    Ik hoop dat je niet vies bent van een de engelse taal. Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om m nu helemaal te vertalen, maar in de FAQ van !sic!, gerjan, mij en albertootje komt ie in het nederlands, en als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk hier altyd vragen.
    http://www.xbox-scene.com/articles/front-led.php
    Ik heb deze tutorial zelf ook gebruikt en het was mijn eerste mod. Hij werkt prima en het is niet moeilijk. Duidelijke plaatjes en goede (engelse) uitleg.

15. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ik ga het morgen proberen.

16. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    niet duur? ik heb 2.50 PER blauwe led betaald dat vind ik wel duur, rest van de kleuren waren rond de 20/30 cent per stuk.

17. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb blauwe ledjes 3000mcd bestelt voor 45 cent stuk bij www.world-led.com ik heb ze op de gok bestelt kan iemand mij toevallig vertellen of ik iets heb aan die 3000mcd?ze zijn voor de aan/uit knop:)

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    2,50 voor blauwe ledjes?!? dan wil ik wel eens weten waar je die vandaan hebt... Het klopt dat blauwe ledjes 1 van de duurste kleurtjes zijn, maar zo duur....

19. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Radio Centrum electronica in utrecht en dat was dan gewoon bright, super bright was nog veel duurder.

Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  20. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb 20 cent betaald per ledje maar ze branden vrij snel door en met een weerstandje doen ze het niet....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina