1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe hoog de weerstand is, maar kun je niet een kleinere weerstand kopen? LEDjes in de xbox moeten meestal toch met een weerstand worden geplaatst, anders branden ze door.

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    100 ohm had ik....
    maar met weerstand word het lichteffect NOG minder

3. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd, 100 ohm is meestal een goede weerstand voor de LEDjes in de xbox.

4. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    mssn een te zwakke led want hij had maar alleen normale en ultra bright maar hij kon me niet zeggen welk voltage ze hadden.....

5. gerjan

gerjan Guest

jemig ik had eerst 2gele en 2 rode leds + bijbehorende weerstanden voor 24cent totaal...

blauwe 3000mcd leds waren 50cent p/s

6. gerjan

gerjan Guest

lijkt wel beetje op de mijne:) alleen de kleuren andersom, vette combi:D

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zou er ook nog wel een dvd in zetten ;)

8. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    zou iemand mijn xbox willen "casemodden" ?? :+

9. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    zou je het niet eerst zelf proberen??

10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ja tuurlijk, uiteraard! :+ Het ging eigenlijk alleen om die ledjes.... Dat wilde ik ff laten zien ;).

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ben niet zo creatief/handig..

12. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt het zo moeilijk maken als jij zelf wil natuurlijk! Vertel eerst eens wat je allemaal in gedachte hebt :).

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou eens wat tijd stoppen in het doorbladeren van de thread. Voor iedereen is het tenslotte een keer de eerste keer. De meeste zijn begonnen als noobs als het gaat om casemodden en hebben toch mooie resultaten weten te krijgen. Met de faq binnenkort moet het helemaal goedkomen voor beginners ipv direct anderen te vragen om hun case te modden. Het mooie van casemodden is hem naar je eigen wensen te maken, er mee bezig zijn en trots zijn op het resultaat wat je geboekt hebt.

14. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik pas echt ga beginnen als de FAQ klaar is :). Dan heb ik meteen een mooie handleiding :D.

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    @ [2k], dat is waar..maar ik ben gewoon niet goed met mn handen, heb ook zware blessures aan beide handen/polsen..

@ Gouranga, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen ;).. iig donkergroen/goudgeel, met meer donkergroen dan goudgeel, dus de zijkanten goudgeel, lichtjes goudgeel...de rest donkergroen..

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt natuurlijk nu al een heel eind komen zonder die faq, het zal nog even duren voordat de faq on-line is en tot die tyd kun je natuurlijk altyd alles vragen, mocht je toch vast komen te zitten.
    @sonic 87. Wat wil je allemaal in de controller hebben. Een paintjob, ledjes, custom jewel? Ik moet namelijk zelf ook nog met mijn controllers beginnen en misschien komen hier wel mooie ideen uit. En als je het echt perse zelf niet wilt doen, wil ik misschien wel proberen om er wat van te maken *)

17. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is wel weer zo. Damn tis lastig om 2 mooie kleuren te kiezen, het is natuurlijk wel permanent :eek:.

/Offtopic: Stealthviper, telkens als je tegen me praat heb ik het idee dat die gast van je Avatar tegen me staat te lullen 8)... Wie is dat eigenlijk? (Kben gewoon nieuwsgierig)

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik weet mijn volgende kleuren al voor de box als ik een 2e heb of deze verkoop, namelijk geel en rood

19. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een ernstige kleur gevonden voor me xbox: antiekgoud

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Denk echt heel er lang over je kleuren, dan heb je er zelf het meeste plezier van. Ga niet automatisch uit van de kleur van je LEDjes die je gaat inbouwen, want die kleur zit dan eigenlijk al in je xbox. Ik wilde eerst ook iets met metallic blauw gaan doen, maar ik had die kleur aan ccfl en LEDjes er al in zitten, dus heb ik voor wat neutralere kleuren gekozen (zilver(NIET te shiny) en mat-zwart)

/Offtopic: Gouranga, ik voel me vereerd *) . Die man op de foto is James Hetfield, zanger en gitarist van Metallica. Deze foto is van toen hij ongeveer even oud was als mij en ongeveer ook even lang haar heeft als mij, dus echt ver zit je er niet langs. Maar iig bedankt voor het compliment *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina