MM3 is een heel ander spel: racespel Bij driver 3 kun je uit de auto en gaan knallen, dat lijkt iig het meest op GTA.
Whaha, Le Dion, dat onthoud ik jonge! (haal bv de een van de laatste PSM2s uit de winkel of kijk iz op www.ign.com www.gamespot.com www.gamespy.com of denk eens na!, aangezien ze met Stuntman al ongelofelijke successen gehaald hebben en het dezelfde grafisch fantastische engine is alleen dan voor hele steden!) T-Box, het is allemaal arcade fun racing in grote steden met best veel vrijheid. De auto's uit MM en Gta rijen ongeveer hetzelfde en ze zijn allemaal alleen maar voor FUN bedoeld.
Driver 1 was een super goed spel! Driver 2 ging te traag. Driver 3 zal beter zijn dan gta omdat: het is realistischer, de handling van de auto's is VEEL beter, het verhaal is beter, missies zijn gevarieerder, je speelt in bestaande steden, coolere autos, ....
ik hoop zeker dat driver gaat roeleren en mss kan MS dan ook zo'n contractje afspreken met Infogrames over de driver serie!
Tot wanneer loopt dat contract nu: 2007, 2006 of 2004??? Of gaat er nog iemand voor 2005. Ik zag laatst screens van D3. Damn, die ga ik zeker halen. Helaas geen Live optie!
Gta gaat in oktober 2004 naar de xbox toe. Want bij Gta: vice city hadden ze het uiterste uit de Playstation2 gehaald. Ik denk wel dat ze meer mogelijkheden willen hebben bij Rockstar. Dus gaan ze naar de xbox (die tevens ook met veel geld gat gooien). Grote kans dus dat De Gta Licensie in 2004 naar microsoft gaat!!
Mja, na Oktober 2004 lijkt het me logisch dat Microsoft idd alles-op-ales zet om Rockstar als developer voor hun te krijgen.
In de nieuwe PU staat dat de kans groot is dat GTA ook op de xbox en cube zal verschijnen en ze verwachten dat in 2004...
GTA 3 heb ik al helemaal grijs gespeeld op mn peeceetje. en vice city ga ik fijn l*****n. dus et zal me eigenlijk vrij weinig schelen. mafia vond ik veel beter omdat die stad veel meer echt leefde, et verhaal was beter. tankstations waar je echt kon tanken. restaurantjes waar je naar binnen kon. kijk. gta 3 is weer voorbij. ik wil wat beters. iets waarin je rond kan rijden en dat je tankstations kan overvallen. weet ik veel. et moet interactiever imho. laat ze daar maar eens aan beginnen. dat mag dan wel op de xbox uit komen. gta 3 was aardig, maar nog maar het begin, en louter een 3d versie van GTA 1
Ik heb de getaway al gespeeld en vind het eigelijk wel een slecht spel. Gta is stukken beter. Het is gewoon ongelofelijk irritant dat spel en saaie missies volgens mij... Het is wel realistischer maar daardoor vind ik het slechter. En de wegligging van de auto's is toch wel vreemd, soms kan je aan 80km/h een scherpe bocht nemen en soms slip je opeens helemaal door...
Daar heb jij duidelijk gelijk netzo als bij gta3 en vice city vind ik de besturing en de wegleging van de auto's heel onrealisties driver 1 en 2 was het gewoon veel beter!
ik weet zeker dat driver 3 net zo goed als gta3/vice city en the getaway word. anders zouden veel gamers em niet kopen namelijk. verwacht dus dat driver 3 net zo goed (ik denk stiekem beter) dan de laatste 2 gta's en the getaway word.
Yep driver 1 was gewoon een van de beste games. De handling van die auto's was heel goed! The getaway & gta trekt dat op niet veel vind ik. Gta is zo makkelijk, terwijl bij driver is het veel realistischer. Dus nu wordt het wachten é, hopelijk wordt driver 3 echt wel goed.