maar das toch iets helemaal anders..... driver 1 en 2 vond ik zoooo saai. liever de mayhem van gta @fallout: bij gtavc kun je ook winkels overvallen enz. ook met heli's en vliegtuigen vliegen. echt vet
echte die hard-gamers lezen geen PU omdat 70% van de info niet klopt of de info komt 2 maanden te laat. Eerst moet GTA3 San Andreas uitkomen voor de PS2 en later PC... Daarna zal Rockstar pas beginnen aan GTA4 dus daar gaat nog wel een flinke tijd in zitten
ik vind dat er nu een gta versie op de xbox moet komen, niet gta 3 want die heb ik op pc al 5 keer uit gespeelt. gewoon een nieuwe versie van gta
ja dat vinden heleboel mensen maar sony heeft een contract afgesloten tot oktober 2004, dus voor okt 2004 komt er geen GTA op de xbox ook al vind jij dat het wel moet
Ik d8 da je bij driver-games niet uit je auto kon stappen. Alleen racen in een stad in gta style, ma niet rondlope
vanaf driver 2 kan je wel je auto uit. en driver 3 word echt fuckin geil. heb er een paar screens van gezien, waaronder een screen van een 1965 ford mustang fastback... naaaaah de geilheid, fotorealistisch bijna. erg mooi. nou nog een paar wapens erin en t feest is compleet.
Ik hoop egt dat MS rockstar iig zover krijgt dat ze ff een supercoole gta voor de xbox maken, ik zou hem dan bijna 100% zeker wel kopen kvind vice city ook cool maar voorlopig...Driver 3 hereeeeeee I come!!!!!!!!
Driver3 kan je toch geen onschuldige mensen aanrijden, of schieten? dan lijkt ie me minder en niet echt iets te vergelijken met GTA. Maar ik denk dat GTA4 wel op XBox zal komen exclusief, als San Andreas af is zullen ze daar naar mijn verwachtingen aan beginnen voor de XBox dus. Maarja ik heb het wel vaker mis dus...