1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iets raars met de groene xbox jewel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door j.la, 1 mei 2002.

1. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet al wat is is best wel dom eigenlijk kwam er net achter.
    ik kwam uit bed keek naar mijn xbox gewoon weer goed ( mijn xbox staat in mijn kamer niet in een sauna wouter) ik doe de gordijnen open ga naar beneden even wat eten.
    kom ik terug in mijn kamer zit die stomme rand er weer. grmbl.
    dus ik denk wtf hoe kan dat nou ik even nadenken met al mijn hersens zijn er nog al veel en in de vakantie staan de meeste op non actief.
    omdat ik dus de gordijnen open deed kwam er licht binnen en die rand richte zich naar de zon.
    dus ik mijn hand ervoor houden rand weg ik denk joepie.
    daarna nog even een test xbox omdraaien
    en ja hoor de rand zat ineens aan de onderkant van de jewel.
    dus alles is weer opgelost.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En daar helemaal een probleem van maken :+ ]:- :p

3. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jauw was zouw ik een Excorsist bellen want je XBOX jewel is Becursed:D }:] nummer is
    0900-excorsist €0,25Pmin

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: iets raars met de groene xbox jewel

zou ik zeker doen is best goedkoop :9

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vaag dat je dat niet meteen doorhad. Wat moeten wij nou van je denken?! ;) :+

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel handig zijn als je iets aan je zinsopbouw zou doen ]:-

7. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    nee als ik msn of chat of forum typ ik het makkelijkst en heb ik geen zin om op te letten hoe ik typ begrijpen doen de mensen het toch wel miss duurt het wat langer maar je kan niet alles hebben

8. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    punten comma's hele woorden correcte afkortingen. En ik had dus wel gelijk, dat het met de zon te maken had.

Maarre, voortaan ook van pappa's haargroeimiddel afblijven en van je moeders anti-depresiva. Daar ga je rare dingen door zien :)

9. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ja graveman je had 1 procent gelijk dank je wel. je moeder zal wel trots op je zijn.

en even een nieuw vraag. Bij dvd kijken heb ik last van een beetje flickering niet veel hoor maar toch zie je het afentoe vooral bij witten dingen zoals onder titeling hebben jullie dat ook.

Laatst bewerkt: 2 mei 2002
  10. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    geen last van....kijk eens naar je scartkabel en ook kan het zijn dat je TV het niet helemaal ondersteunt, sommige TV's hebben dit namelijk

11. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je een vraag stelt, want in dit geval heb ik dan al geen zin meer om de gehele vraag te lezen en heb je dus minder kans op een redelijk antwoord. Zoals je kan zien krijg je hier meer 'joke antwoorden' dan iets waar je werkelijk wat aan hebt (en terecht)

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is die genetisch gemanipuleerd en 100 gekloond door illegale eskimoos, en als je slaap gebruikt ie jou hersencellen als voer!!!

13. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opwindend nieuws voor je...............je hebt een hele bijzondere special edition te pakken! Diegene die zo'n jewel op hun xbox hebben gevonden(1 op 10.000) krijgen een MSpakket ter waarde van.........
    Bwhahahaaga, anyways...........apart.

ik ga gelijk mijn hele xbox bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Vaag! Bij mijn xbox jewel verschijnt het hoofd van Mr. Gates en hoor ik heel krakerig door mn stereo: "Comin' to getcha, comin' to getcha!" kep de Exorcist al gebeld, maar die komt pas over 2 weken..

Rituele voodoo verbrandingen doe ik niet aan, maar dit is toch eg freaky!! :confused:

Zou ik m opsturen naar het repair centre (2e keer wordt dat) en zeggen dat mn box bezeten is door een Miljardair!? HELP!!

Laatst bewerkt: 5 mei 2002
  15. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Check je cd's..als ze het allemaal hebben, ist je XBOX.. Ik had hier ook last van...dure test gedaan (Amped gekocht).

Cd zonder krassen erin ------ met krassen eruit...de krassen zaten overal. in de lengte en breedte......over de hele cd verspreid....xbox opgestuurd naar repair centre...kreeg m terug....geen problemen meer....

Check je discs ff ;)

16. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    .

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  17. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Manufacturing date is 2002-03-05 ;)

5 Maart dus....... :p

Laatst bewerkt: 5 mei 2002
  18. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    .

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  19. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij staat er ook silver op en hij is gemanufactord op 3 maart 2002. heb ik nou een slechte

20. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er ook silver op (man datum 27-2-2002) en op mijn cd's is nix te zien dus ik denk niet dat het woord silver er iets mee temaken heeft...

Deel Deze Pagina