1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iFVPA Nederland -> spelen voor je land

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Chicharito, 29 jul 2011.

  1. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    dsadsa
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk!
    Ik ben beschikbaar als Maarten stekelenburg. Dus als GK. Favoriete plek:). Ik zou opzich ook wel in de verdediging willen, maar ik denk dat ik op GK beter uitkom. Speel nu redelijk wat met alpine/daz/siemenn.
    Maar hoe heette je eerst?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
  3. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Klinkt goed! Ik heb ook wel interesse :) Ik kan op zich wel overal uit de voeten, t liefst aan de buitenkant.

    GT: iVuvuzela
     
  4. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dat wel doorgeven in pm. Ik zal jullie beide wat informatie sturen. Ik heb minimaal 15 spelers nodig en moet dan een vriendschappelijk regelen tegen een ander internationaal team (zal waarschijn Schotland worden aangezien ik daar de beide van managers ken) en dan is het een officieel team en kunnen we écht beginnen.

    De selectie is nu nog niet echt streng en sowieso komt iedereen wel voor in aanmerking maar op langer termijn moet er wel gekeken naar wie het er best in past etc. etc.
     
  5. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een leuk idee, maar het is alleen nog niet echt duidelijk wat de bedoeling is.
     
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel interesse. Heb genoeg ervaring om overal te spelen, maar ik zou begrijpen als andere mensen in de spitspositie komen te spelen. CVM is daarom de positie waar ik dan zou willen spelen. Kan eventueel ook achterin worden gepositioneerd. Stuur maar een PM met meer info over ''hoe en wat''.
     
  7. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het een beetje zien als het echte Nederlands-elftal. Iedereen blijft gewoon bij zijn eigen club spelen en wanneer er een wedstrijd geplanned staat dan speel je een paar potjes als het Nederlands elftal. Je speelt tegen andere landen voor punten en met die punten stijg je op de ranglijst. Er zijn niet echt prijzen aan verbonden maar wel naam en faam natuurlijk daarbij is het ook leuk om je land te representeren op Fifa :)

    Allereerst heb ik zo'n 15 spelers nodig en dan kan er een beetje gekeken worden naar welke mensen kunnen/willen blijven. Er zal een oefen-pot worden gespeeld tegen een ander land en na dat moment kunnen we als officieel team beschouwd worden en kunnen we spelen voor punten.

    Dat is het een beetje denk ik. Als je nog vragen hebt dan kan je ze gewoon stellen natuurlijk :)
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt direct al veel aanmeldingen. Het idee is iig erg leuk! Hopelijk kun je snel een goede datum regelen waarbij we een oefenpartij kunnen spelen tegen een ander land.
     
  9. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is absoluut geen probleem, ik ken de managers van Engeland/Schotland/Ierland en zeker die van Ierland/Schotland willen wel tegen ons spelen. :)
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was je eerste username dan? En wie wordt any?
     
  11. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, is er geen any. 11vs11 wordt er gespeeld doordat alle posities worden opgevuld. Chicharito is de manager van het elftal. Hij zal uiteindelijk bepalen wie er meedoen en wie waar komt te staan, denk ik.
     
  12. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zullen inderdaad geen wedstrijden worden met slechts 4/5 spelers maar met 10/11 spelers. Uiteraard zal er wel een ANY komen en dat zal waarschijnlijk degene worden die als spits zal spelen en dat is dan zeg maar de back/up wanneer iemand onverwacht uit de game wordt gegooid. Ik ben dan de manager en No14 Ajax is de co-manager vooral omdat hij manager was van Dutch Touch en dus veel nederlandse spelers kent.

    En het begin wordt iedereen gewoon toegelaten en dan spelen we wat potjes en dan kijken wie er een beetje bij passen en wie niet. Als je bijvoorbeeld een LB-RB hebt die constant naar voren rent dan werkt dat natuurlijk niet evenals wanneer je een CDM hebt die niet verdedigd dus kijken we welke spelers goed hun positie behouden en bespelen. We zitten inmiddels wel al op 10 spelers dus het gaat hard

    Daarna regel ik een oefen-wedstrijd tegen waarschijnlijk Schotland omdat ik daar zowel de manager en co-manager heel goed ken en dat is ook een pittig team met een hoop spelers van Unity dus dat zal zeker een uitdaging worden.

    Ook kan je jezelf natuurlijk een beetje in de picture spelen bij grote teams. Vooral bijvoorbeeld het engelse team is bezaaid met spelers van de beste clubs maar ook bij Ierland/Schotland.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2011
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik wil best mee doen, spelen we 4-2-3-1? Ik wil wel linksbuiten dan.
     
  14. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    4-1-2-1-2 werd geopperd, maar het Nederlands elftal speelt 4-2-3-1 dus dat is op zich ook niet verkeerd. Wel erg aanvallend met 4 mensen voorin, maar dat kan natuurlijk ook in ons voordeel werken. Vraag me af of Alpine / paribus / etc ook interesse hebben in dit soort wedstrijden.
     
  15. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een lijst met wie meedoet en welke positie speelt? Zal wel handig zijn ;)
     
  16. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Chicharito l14l -> ANY/LB/LCM/LS
    No 14 Ajax -> CDM/CAM/ST
    Joesoef - > LCM/RCM/CAM
    Mrvincentjuh -> ST/CAM
    i TheDutch -> CB/GK
    BQ vd Vaart NL -> LCM/RCM/CDM
    SB NOTORIOUS NL -> CB
    Coutinho l 29 l -> LCM/RCM/CAM
    Gsus is on GHB -> CDM/CB
     
  17. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen 4-2-3-1 echt een slechte formatie om in te spelen. Heb bij verschillende teams met die formatie gespeeld en het was veelal gewoon om te janken het is heel erg gericht over de flanken.

    Ik heb liever de voorkeur bij 4-1-2-1-2 omdat dat een mooi gebalanceerd formatie is met 2 spitsen en een cam en een goed blok achterin. Maar goed, het ligt er een beetje aan hoe we dan spelen. We kunnen altijd wel 4-2-3-1 proberen en kijken hoe dat gaat maar bij voorbaat geef ik mijn voorkeur aan 4-1-2-1-2
     
  18. Reflex Boadie

    Reflex Boadie Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Klonk leuk tot aan ik zag dat het 11vs11 was.
    1. dat worden alleen maar 0-0 wedstrijden
    2. altijd wel 1 iemand die lag heeft
    3. communicatie gaat niet werken

    Sorry dat ik dit zo afblaf maar denk dat velen dit niet leuk gaat vinden...
     
  19. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen probleem, dat mag jij vinden. En het zullen inderdaad geen 6/7/8-0 wedstrijden worden nee maar daar is Fifa clubs natuurlijk niet voor bedoeld. Vooral de engel sprekende teams zitten bomvol spelers van topclubs maar goed ook in Nederland hebben we er een aantal.

    Ik verplicht niemand. Ik geef de kans om in ieder geval te spelen en later zal er gekeken worden naar de ideale 11. Maar als jij het leuker vindt om tegen 2-3-4 mans clubs te spelen dan moet je dat vooral blijven doen :b:
     
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij je vergist in wat chicha voor ogen heeft. Spelen zonder dummys is eigenlijk de essentie van clubs. Leuk initiatief chicha !
     

Deel Deze Pagina