IGn staat te koop!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 27 jun 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    IGN tekoop!

Mocht je nog wat centjes in je spaarboekje hebben, heb ik hier nog een leuke investering voor je. Want er gaan geruchten dat mega site IGN te koop staat voor een slordige 850 miljoen Dolloers. IGN Entertainment bevat GameSpy, RottenTomatoes, FilePlanet, TeamXbox en VE3D. Great Hill partners kocht IGN in 2003 voor ‘maar’ 26 miljoen. Geen slechte investering als je het mij vraagt, IGN Entertainment is goed voor zo’n 25 miljoen bezoekers per maand. Ach, dat hebben wij hier op Ownage ook…

Bron: ownage.nl
    -----
    Valt mee, dat bedragje :+ Ik vind het wel een belaggelijk bedrag voor een gamesite. Je zal de oprichter maar zijn maar van die site. Misschien zal xbw.nl over een aantal jaartjes ook wel wat geld opbrengen :eek:

Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  2. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    zal zo ff pinnen :D

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het zijn een paar van de beste websites ter wereld, maar om er nou zo veel miljoenen voor te geven...

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat toch nergens op, zoveel geld voor een website. Laten ze het voor nuttige dingen gebruiken.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk anders eens op de site van de eigenaren: klikje. Dat is dus een investeringsmaatschappij die bedrijfjes in bepaalde sectoren helpt op te starten door het kapitaal te verzorgen. Dit hebben ze waarschijnlijk ook gedaan bij IGN, nu is IGN volgroeid en willen ze de winst pakken en een andere partner voor het (nu) volwassene IGN.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Marktplaats.nl is voor een paar maanden toch ook voor 250 miljoen door Ebay gekocht.Leuk voor de eigenaren van de site maar eigenlijk boeit het me niets.

Vraag me alleen af hoelang het zou duren voordat ze de 850 miljoen terug hebben verdient door ads en member accounts?

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoeveel zouden ze voor Xbw.nl vragen :confused: 8)

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    €10 op z'n hoogst.
    Maar de meesten zullen wel €5 bieden.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Echt niet, wetend dat dit een van de grootste xbox sites van de benelux is, zullen de meeste adverteerders xbw gebruiken om hun games gerelateerde dingen door te laten schemeren naar de xbox gamers in deze streken, microsoft weet dit maar al te goed.

Alhoewel, de mate van advertenties in xbw is uitzonderlijk laag :confused:

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wees blij :+

Bij IGN word je echt platgegooit met ads.

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jep de ergste hebben ze daar, die reclames dat er boven staat ''ga door naar....''
    *Gruwelt*

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Breng ze nu niet op ideeën :+

13. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    best wel een hoop geld

14. Ik koop XBW voor 10000 euro...

Deal?

15. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maak het geld maar over naar mijn bankrekening.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Al gaan alle leden van xboxworld en een partnersite (?) allemaal hun spaarpotje en bankrekening leeggooien en nou eens allemaal investeren in IGN:+. Maar 850 Dollar.. Dat is een erg hoop geld!

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mwaah 850 dollar niet maar 850 miljoen dollar wel :+

18. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien doet een suikeroom een donatie.(HINT,HINT)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    IGN.com | PS2 | Xbox | GameCube | PC Games | PSP | Game Boy | DS | PS3 | Xbox 360 | Wireless | FilePlanet | Cheats | Movies | DVD | Music | Comics | Gear | Sports | Cars | Babes

dit is alleen nog maar de bovenste Bar van IGN.com.. die sites zijn gigantisch groot, er gaat heel veel geld in om, door de betaalde member accounts en Ad's, ik vind het persoonlijk wel meevallen.. Als Marktplaats voor 250Miljoen word verkocht, 1 Site, en IGN staat te koop voor 850 Miljoen, voor veel meer sites, en dan ook nog in een hele hoop kleinere sites een nieuws aanvoer..

reclame voor een auto en Windows XP op de frontpage.. dat is een heleboel geld..

klik een x verder, en je ziet reclame van 50 Cent's Nieuwe album.

Nee ik vind het echt niet veel wat ze ervoor neer moeten leggen.. Ik heb het niet, maar toch.

20. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Goh dan is een klein zelfgemaakte sité al snel 10 miljoen waard? 8)

Deel Deze Pagina