Bah, wat lame. Dit is net zoiets als een stuk hardware wat je zelf hebt verkloot m.b.v. modificeren o.i.d. bij de winkel terugbrengen en zeggen dat 'ie het vanaf het begin al niet deed en dat je geen flauw idee hebt waar het door komt. Zeker als zo iemand nog zegt dat je 'm op 10 juni hebt gekocht, glashard liegen. Leuk voor jou dat je je games krijgt, maar het is en blijft lame. Dit soort acties kan ik echt niet waarderen. Zeker niet voor degenen die er wél € 479 voor hebben betaald en eerlijk hebben gehandeld. Zelf heb ik een Gameshop-Xbox van € 369 dus voel ik me niet zo bijster "belazerd" door jou. Maar toch... Argument dat het een miljoenenbedrijf is wat je belazert is ook een reden van niks. Sorry voor de ietwat boze post, maar je hoeft hier bepaalt niet trots op te zijn. Je had deze post dan ook beter op een PS2 forum kunnen plaatsen.
Hmmm nu hebben ze je garantie datum ook op 10 juni gezet... je levert nu wel een paar maand garantie in en als ze je nou eens een keer om aankoopsbon vragen :? dan loopt het toch goed mis of niet dan .......
Nee maar ze miepen hem wel in de comp met aankoops datum, das dus 10 juni en mocht hij 15 juli kapot gaan heeft hij geen garantie toch :? ach dat zou wel heel erg veel toeval zijn het is wel lame vind ik , heb um ook gister gekocht de box.
1. het was niet 10juni dat hij zei maar 18 april. 2. garantie is geen maand ofzo hoor, maar een half jaar/jaar/2jaar/3jaar. weet niet meer welke