1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik ben helemaal klaar met mijn internet provider.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 7 apr 2009.

  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    We geven het een nachtje, Al heb ik mijn twijvels aan dat ding.
    Na het lezen van de manual (Nadat ik die op internet gevonden had, Want je krijgt hem er natuurlijk niet bij.)
    Heb ik het idee dat de lampjes die branden niet helemaal kloppen met wat de handleiding zegt dat er branden moet.

    Maar goed, We zullen het morgen wel zien.


    Update: Mijn vader had vanochtend gebeld en het zou geregeld worden (maar blijkbaar niet gelukt)
    Mocht het niet werken dan moesten we even het mac adres van de modem doorgeven.
    Ik dus al die gegevens aan mijn pa gegeven, Hij na zijn werk naar dat kantoor van ziggo.
    En het was geregeld hij had het zelf gezien daar op het scherm.
    Ik weer naar beneden en daar aangekomen zie ik dat de lampjes van het modem bijna allemaal branden op link en tel2 na.
    (link hoort te knipperen als je op internet zit en tel 2 hoeft niet te doen omdat we maar 1 telefoonlijn gebruiken.)
    Modem even gereset (dat wilde ziggo graag), En na even gewacht te hebben de pc opgestart en alles deed het weer perfect.

    Uitstekende service van ziggo dus, Al moet je er wel zelf heengaan om ze achter hun broek aan te zitten.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is eerst 10 minuten luisteren naar een klote bandje. Vervolgens kom je erdoorheen en kunnen ze je nog niet helpen. Dit ging dan om een simpele adreswijziging. Op het nieuwe adres waren alle aansluitingen correct maar een verificatiecode voor toegang tot de modem (ivm met de adreswijziging), welke op de pc moest worden ingevoerd zou met de post moeten worden opgestuurd, duurt weer 2 dagen. Vervolgens na 5 dagen nog een keer gebeld waar de brief bleef, na 2 dagen eindelijk de brief, werkt de code niet. Waardeloos, uiteindelijk na nog 3x bellen een werkende code gekregen. Ook het overzetten van betaling is een ramp en kon na 3x pas goed gaan. Dit zijn dan nog simpele, basis, routine klusjes. Ben benieuwd hoe het met echt lastige problemen gaat... Nee, neem geen Ziggo voor de klantenservice (niet voor niets een flater award o.i.d gekregen van de consumentenbond).
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009

Deel Deze Pagina