/me schrijft in zijn agenda: Xbox Live online 14 maart vanaf 16:00 tot .... (nog onbekend) En nee, voor de verandering zal ik er een keer geen slotje op gooien
maar waarschijnlijk wil toch niemand met mij 'vechten' . mijn rating bij UC is binnen 1 uur al een 10 :{
Hehe ik wil wel is tege onze modje's vechten Ik kan ook in UC op zen moeilijkst winnen in een deathmatch ^^ jaja modje's ik kom jullie er wel tegen /me heeft er al zin in
ik was allang weer vergeten dat ik deze thread had gemaakt, was een beejt ewazig bezigm toen ik ie maakte
He, ik wil ff reageren op de post van riff: Riff nu niet gaan zeuren over dit of dat want ik ken je te goed om te weten dat je het zelfde bent: VB' NMet xboxconnect zei ie dat ie in een clan zat( was niet zo) en dat ie THE SNIPER VAN HET NET WAS, dat begon ie er meteen in te wrijven toen ie me een keer omgelegd had met een sniper is niet fair om mij alleen zwart te maken
Pfff chill een beetje man... ze hebben me gevraagd voor een clan en daar heb ik 2 keer een match mee gespeeld totdat ik CTF niet meer zo leuk vond Het enige dat ik zeg is dat je niet zo moet patsen
Ja, als je dan iemand moet verslaan, PROBEER dan mij te verslaan met Halo en Unreal Championship. Vanaf begin februari op XBConnect...
Ik heb mn Tag ook al verzonnen Had een hele lijst gemaakt van 30 stuks en daar de beste uitgehaald En ik heb niet zo'n lompe nick als Cybershooter of Überl33t Fr4gm4st3r ofzo......... gewoon een lollige nick, die je niet snel tegenkomt Een paar van mn vorige hersenspinsels: Bag O’ Nutz RugMuncher Someone White Trash Deadly Mittens Drentsche Riooltrekker Snoozy Mcfucktart Zero Tolerance Amish Gangsta Alien Pants El Chupacabra Electric Head Sophisticated Misery Kilt Lifter Pope On A Rope ok...toegegeven.....t zijn geen nicks die je elke dag tegenkomt
ah watje! 100 frags minimaal (kunnen er maar honderd )) en het terrein maakt me zelfs niet zoveel uit. jullie gaan schreeuwen!! (netals Darkmaster ) '' no... ****, no.... en dan Nooooooooooooooooooooooooo'' anyway hoe gaan we dit doen? 1 tegen 1 of 2+ tegen 2+? umm ik heb em al wel, maar ik geef em niet. tot nu toe gebruik ik Teddybear