want ik zoek ff een spel waar ik lang mee bezig kan zijn, mijn spellen hieronder konden me niet extreem lang boeien Ik durf de voorspelling aan dat jij Morrowind niet uitspeelt, veel te uitgebreid voor, ruim 300 quests, 3000 en meer npc's (ik heb een uitdraai van 50 pagina's van alle personen die je kunt ontmoeten) dus als je een uitgebreid spel wilt.......Morrowind.
nee je kan namelijk ook gewoon de story line volgen en bij verschillende cults gaan (groepen)... dit spel heeft me (op de pc) al iets van 3 maanden bezig gehouden voor meer info kijk hier
Ik vind morrowind op de computer supercool, kheb het alleen nog niet in de winkel zien liggen voor de xbox, iig een goed spel.
turned based kan idd net zo goed een rpg zijn en een pen & paper rpg is natuurlijk altijd turned based maar ik heb het over een spel als ff dat vind ik toch geen rpg hoor (ik zeg niet dat ik dat slechte spellen vind, ff7 vind ik namelijk een van de beste spellen ooit)
Goldun Sun heb ik ook. super gewoon hartstikke leuk. Maar dat je Diablo niks vind da snap ik echt niet hoor ik was eerst helemaal hooked en nu speel ik het ook nog regelmatig terwijl ik het al een jaar heb. Is morrowind een beetje zoals diablo? minder hack en slash zeker. nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik naar de game-expo dan heb ik hem ook eindelijk. ik kan niet wachten
ik vergelijk RPG's altijd met Diablo en Baldurs gate.. Diable is meer hack and slash, en Baldurs gate heeft meer diepte, en moet je ook meer gesprekken enzo voeren.. alletwee RPG's in eigen soort. Morrowind is ook weer meer Baldurs gate. (en de nieuwe BG voor de Xbox is weer meer Diablo )
ik vergelijk ook vaak met diablo, maar balders gate ken ik niet (schaam schaam) maarja of morrowind nou hack en slash is of meer praatwerk, da boeit nie ik koop hem zondag toch wel, op game-expo
IK verkies Turn-based rpg's toch nog wel boven rpg's als diablo of morrowind... ik vind morrowind wel leuk hoor... maar skies of arcadia vind ik nog steeds de beste rpg...
nee ik heb golden sun, fantastisch spel. (dit is toch turn-based?) maar ik heb liever diablo da vind ik wel zo'n super vreed spel. lekker veel skils en dat heb je bij golden sun niet zo. golden sun is dan wel op de gba en niet zo super groot maar toch.