Trouwens niet alle 2nd party controllers zijn shit hoor... die van thrust is prima, vooral die draadloze die eind dit jaar uit gaat komen! ik heb trouwens ook gewoon verschillende originele en daar kan wel degelijk ook iets bij kapot!!! ik merkte het bij DOA3 waar het poppetje de hele tijd naar voren bleef lopen.... Ik heb toen een beetje mijn frustraties aan het ding geuit en nou doet hij het weer prima!
Owww ik weet niet of dat nog zo is, maar die hadden geloof ik gekleurde steentjes ofzo op de muur...toch!?, ik weet het allemaal niet meer zo precies... Is vlak by het winkelcentrum ook...(net als de spicht)Ow ja...vlak naast de watertoren!
' WAHAHAHAAHA!!! En??? Hoe voelt dat nou?? Om na zoveel jaar als een jongen te leven, opeens blijkt dat je een vrouwtje bent!!!! GM Crew Roelt onder elkaar!! En het Xboxworld Forum helemaal!!
Xenior wrote : Waarschijnlijk in een van de drie huizen daar? Bwahahahhaahhah, die was echt te flauw. Ik ga wel ff van het net af, gaat het niveau missch. wat omhoog. Daar heb je de Off-Topic Chat voor :r ]:- :r ]:- dat deed je nou ook op mijn posting.. Cool, nog een Xboxer erbij....
He Mota15, Neem ook PGR erbij als je van race spellen houdt. Grt.....Lammetje Xenior wrote : Zit het je zo dwars lammetje, gosjie. Ik weet al niet eens meer waar je het over hebt.... Je denkt dat me 'het' dwars zit, dus blijkbaar weet je het nog wel, of heb je zo'n korte termijn geheugen
Ik heb ff nagekeken, jij bedoeld mijn jokie over dat je dat op het bazarforum aan moest bieden???? Te triest voor woorden in dat geval.
thx for jullie berichten... WOW, ik had 1 ding gepost hier en het heeft nu al 3 pagina`s Dus,dan weet ik al zeker...als ik een probleempje heb dan kan ik altijd hier komen op dit coole forum..... En lammetje....ik ga na Halo denk ik PGR kopen en dan daarna misschien een vechtspel Mzll Mota15