xbox ombouwen is officieel niet illegaal, het is eenmaal jou bezit, en als je daar een chipje in wil zetten mag dat.
Het is mogelijk om een knopje te laten monteren achter op je xbox en alsnog over xbox live te kunnen wat ik af raad!
jongens..ik wil wat zeggen: Shut the hell up over de modchips. Als je het wil doen, leuk, maar je verkloot de game-industrie. Een game is toch veel leuker om te spelen als je er zelf hard voor gewerkt hebt? Om deze redenen hebben de XBW mods het liever niet, en met hen veel members (me,me!) Wat xboxlive doet is goed, alleen erg prijzig...het beste alternatief is gewoon geduldig zijn en in afwachting van een game die al in de US uit is een ander huren. of Halo spelen. dat was dus het laatste woord, hoop ik. En anders wordt de thread toch wel gesloten. The Prophet has spoken!
That's it, ik heb het gehad met jou. Jij gaat op de bon. Waarschuwing voor jou! En iedereen die nu nog over modden begint, krijgt evengoed een waarschuwing!
dat meen je niet! alleen zodat je spellen eerder kan spelen wil jij voor best een hoop geld (hoeveel gaat dit grapje eigenlijk kosten als ik vragen mag?) een xbox uit amerika laten halen? Wat ga je dan eigenlijk doen met je oude xbox, want daar heb je dan natuurlijk niets meer aan? Je kan immers dezelfde spellen eerder op je ntsc spelen dus het kopen van pal games lijkt me dan een beetje overbodig. Ik heb nog maar een wijze les: patience is a virtue