1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik ga nog een xbox kopen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 13 jun 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ja, maar daarvoor heb je transformators:D

2. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    dat modden is leuk als je geen live heb anders is het iets heel stoms

3. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    xbox ombouwen is officieel niet illegaal, het is eenmaal jou bezit, en als je daar een chipje in wil zetten mag dat.

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RotchIP

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Het is mogelijk om een knopje te laten monteren achter op je xbox en alsnog over xbox live te kunnen wat ik af raad!

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jongens..ik wil wat zeggen:
    Shut the hell up over de modchips.
    Als je het wil doen, leuk, maar je verkloot de game-industrie. Een game is toch veel leuker om te spelen als je er zelf hard voor gewerkt hebt? Om deze redenen hebben de XBW mods het liever niet, en met hen veel members (me,me!) Wat xboxlive doet is goed, alleen erg prijzig...het beste alternatief is gewoon geduldig zijn en in afwachting van een game die al in de US uit is een ander huren. of Halo spelen. dat was dus het laatste woord, hoop ik. En anders wordt de thread toch wel gesloten.

The Prophet has spoken!

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Zullen we het daar maar op houden, neppuber

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    That's it, ik heb het gehad met jou. Jij gaat op de bon. Waarschuwing voor jou!

En iedereen die nu nog over modden begint, krijgt evengoed een waarschuwing!

9. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    dat meen je niet! :eek:
    alleen zodat je spellen eerder kan spelen wil jij voor best een hoop geld (hoeveel gaat dit grapje eigenlijk kosten als ik vragen mag?) een xbox uit amerika laten halen?
    Wat ga je dan eigenlijk doen met je oude xbox, want daar heb je dan natuurlijk niets meer aan? Je kan immers dezelfde spellen eerder op je ntsc spelen dus het kopen van pal games lijkt me dan een beetje overbodig. :confused:

Ik heb nog maar een wijze les: patience is a virtue O-)

Deel Deze Pagina