1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik haat [naamadmin] draden...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ErroX, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace

Grace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

IK ben overtuigd :+

Nee,maar ik meen mijn stelling heel serius hoor!

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    wat?

/Mod Dit dus. - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2005
  3. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, dat is mij ook al zo vaak opgevallen |:-

Ik zluit me aan bij wat je in je sig. zegt... Ik zou net zo graag willen dat we jou (domheid) konden bannen! _0/

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    true ? 8)

think not :+

Maar denk dat we af en toe op zo'n soort aanval in threads richting mods best eens grappig of enigszins licht geagiteerd mogen reageren !

5. Ruud

Ruud Guest

Is serieus zo, ik las dat op internet.

En ik ben niet dom ik heb mijn stickervel van Juf Annet al bijna vol.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind persoonlijk nogal jammer dat mensen zo doen, vooral dat zie je weer zo´n PS2 freak en die gaat de forum min maken. Ook die forum van anti darkwing dat slaat ook weer niks op, want zoals sommigen denken dark wing = slotje. (vandaar die avater)
    Maar gewoon kappen na mijn mening of bannen als ze toch niet luisteren.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij heeft wel een bepaalde reputatie opgebouwd :) Komt nog bij dat mensen die de "kracht" hebben om een draad te openen en te sluiten nog even flink na-schoppen. Beetje kinderachtig gedrag.

8. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar wat is dit nu weer voor zielig topic? Wat maakt het nou uit hoe de admins reageren, en bovendien kun je die mensen niet negeren, aangezien er altijd al een paar members zijn die in zo'n topic gepost hebben en omdat er sowieso een slot opgegooid moet worden. Ik vind het altijd wel grappig om te lezen hoe de admins reageren!

9. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    *ik haat {naam van admin} * draden zijn gewoon debiel, de admins hebben het sowieso wel te zeggen op n forum, ok ze hebben af en toe geen humor maar als admin moet je soms ook wel n beetje serieus zijn. als je wat te zeiken hebt tegen een admin PM t dan gewoon }:] :9 |:- :D O-)

10. Ruud

Ruud Guest

Ben ik het helemaal mee eens.

Die admins ook altijd met hun menselijk trekjes, moet niet kunnen. Ik bedoel, ze krijgen bakken vol geld voor wat ze doen, dan vind ik dit niet echt proffesioneel.

Kunnen jullie Geert niet aannemen als mod, lijkt me een hele goede namelijk!

11. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gezegd

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het alleen beetje raar dat de mods nog in die thread van ik haat..... een gesperk hebben gevoerd terwijl dat eigelijk meer spam is.

13. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de manier waarop die thread gesloten werd juist erg leuk lekker lachen.
    Is er trouwens ook een pro darkwing club? :D

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach jullie maken je druk over niets

15. Ruud

Ruud Guest

Tuurlijk niet, dat is niet hip.

Geert kan wel uitleggen waarom dat nu precies niet hip is, hij heeft dat soort dingen altijd perfect in de peiling.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik wel... maar emmer was weer leeg en nog lang niet gevuld _0/ Roep me over een tijdje maar weer.

17. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    hej maar falcon, waarom heb jij eiglijk zo'n hekel aan darkwing ( behalve dat ie gwoon irritante opmerkingen maakt:9

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wow, dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan waar mijn loonstrookje blijft :'-(

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik erger me ook aan die anti-adminthreads. Als iemand zo fel tegen een admin is, wat doet die dan nog hemelsnaam hier?:confused: Dat die dan gewoon weggaat en zijn gezeik voor zich houdt.
    Persoonlijk kan ik die sarcastische sluitingsopmerkingen van de mods wel waarderen.*)
    Natuurlijk zal dit wel minder leuk zijn als het jouw thread is die wordt gesloten.:+

20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ach niet iets bijzonders in het geheel de antie-Dw club is tegelijken tijd de pro-DW club

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina