1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik haat [naamadmin] draden...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ErroX, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de duidelijkheid, ik ken Casperge (gast die anti-DW topic heeft gepost) en deze heeft dit dus niet gedaan. Iemand bij ons op school heeft zijn wachtwoord afgekeken, waardoor de echte Casperge hierdoor de dupe is en een jaar XBWen (reputatie :p ) kwijt is.

Ik kreeg in dezelfde minuut als dat het anti-dw topic is gepost, een PM van Casperge:

Dit vind ik een rare PM voor iemand die sinds groep 6 (zit nu in de 3e) al mijn beste vriend is.

Hopelijk bedenken jullie je nog over die permanente ban.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zie niet in waarom. Je bent zelf verantwoordelijk voor je account.
    En dus ook voor je wachtwoord.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Helaas, je bent zelf verantwoordelijk voor wat er met jouw account gebeurt. Wij kunnen niet controleren wie wie is. Als iemand je account weet te kraken ben je zelf onzorgvuldig geweest (cookies op openbare computers? Goed plan!) met je account, dus zul je de eventuele gevolgen en consequenties ook moeten geloven.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel vreemd dat Casperge nu vaak "in het nieuws is". Eerst met dat gedoe rond Snikkelbaard, en nu dit.
    En van dat wachtwoord, als iemand dat afgekeken heeft dan zal Casperge heus wel weten wie (of iig een vermoeden hebben). Dus als je denkt dat iemand je wachtwoord weet, je kan het makkelijk in 1 minuutje veranderen...
    En vooral op een openbare gelegenheid moet je zorgvuldig zijn met wachtwoorden etc.

Nou is dit wel gezanik achteraf, en dan weet ik er niet alles van, maar zo denk ik er dus over.

En hoe mods/admins dan reageren, ach, laat ze ook eens lol hebben:) Who cares?

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al dit gezeik voorbij is over tot de leuke dingen van de dag...

Zoals Huiswerk 8)

Enne... Waar bestel ik een "pro Darkwing T-shirt"? :+

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat de mods wel wat professioneler met dit soort draadjes om kunnen gaan in de toekomst, in plaats van "wij hebben een club opgericht blablabla". Dan ben je net zo forumvervuilend bezig als de TS.

Dit mag serieus worden genomen :)

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Let er wel op waar dit gepost is; De Mile!
    Iedereen die daar komt hoort de regels te kennen. Loosheid is tot op zekere mate toegestaan. In alle andere subforums komen nog wel eens klanten die niet zo lang geregistreerd zijn, en dan hoort zo'n topic niet uit te schieten zoals nu gebeurt.

Maar kom op zeg, het is de Mijl maar. Waar maakt iedereen zich druk om :confused:

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    geen idee... maar dat loop ik nu ook al 5 pag. te roepen

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat een member jullie niet belachelijk mag maken. Terwijl als hij dat dan toch doet krijgt hij de volle laag. Erop reageren kan dan niet meer omdat deze persoon dan geband is.
    En dat soort mij. Sluit die draad gewoon en laat hem voor wat het is.
    En tuurlijk is het wel grappig.. er zijn zoveel dingen grappig. Maar is het niet gewoon beter om die dingen voor je te houden en eventueel via mod forum of msn te melden tegen elkaar?!

10. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ach boeie ik kreeg ook een berichtje dat ik langere berichtjes moet plaatsen ik vind dat best hoor als ze mij er maar niet uitkicken :)maar ik hoop dat die luitjes die nog gaarder en korter als mij 'praaten' dan hoop ik wel dat die mensen eruit worden gekickt omdat ik al op de rand hing

Jeroen mzzl

11. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    deze mods doen t in iedergeval wel beter dan die kneusjes @ XA he :)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je het niet eens bent met de mods/admins blijf je toch lekker weg. Het is hun forum en ze doen dit vrijwillig dus........

13. Grace

Grace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het lullig......

Als iemand inbreekt op je account is dat heel erg kut.

Ik heb het ook een keer gehad,mijn "beste" vriend kwam een keer op mijn account omdat ik hem op ''herinner mij'' had laten staan.Er was niks gepost hoor ;)

Ik snap dat er niks aan gedaan kan worden maar het is tog wel erg lullig als het je overkomt,snappie ;)

14. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ;)
    Maar waar maken we ons nu zo druk over?
    Zolang er nieuws blijft komen over games, zolang er reviews blijven komen.. Dan gaat ons leven toch verder ? :{

:p

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat vind ik dus ook. Ik had laatst bijvoorbeeld een thread aangemaakt in de trand van "ingesneeuwd". Had ik 5 minuten zitten typen en een beeldvullend verhaal gemaakt met foto's, werd deze vrolijk gesloten. Bleek dat, terwijl ik zat te typen, een andere member een superkleine thread "ingesneeuwd" had gemaakt. Die bleef dus wel open. Kon ik ook niet meer antwoorden in mijn thread dat het een onfair was.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2005
  16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben blij dat jij dit zegt, en dat geen mod/admin dit heeft gezegd..
    Want dat is natuurlijk een slap excusses.. En luister, ik heb niks tegen xboxworld, haar mods of admins..(anders was ik toch al lang weg geweest!? zit hier al 3 jaar ofzo hoor) Het ging mij gewoon om dit ''voorval''.
    Niet meer niet minder.

17. Ruud

Ruud Guest

Dat heeft er (opzich) geen ene reet mee te maken?
    En dom _0/
    Leer typen?

Einde mededeling O-)

18. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gejank allemaal. zet je xbox aan ofzo.

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Had je dan niet beter even de desbetreffende mod kunnen contacteren via PM? Als jij een veel betere (lees: informatief) SP had lijkt me dat jouw tread beter open had kunnen blijven, maar dat had je dan echt met een mod moeten bespreken ;)

Ruud, ik vind je irritant, kap eens met dit soort debiele reacties :)

Kun je dan tenminste je mond houden i.p.v. de discussie (voorzover die er nog is :confused:) verneuken? :)

Ik weet al welke richting deze tread op gaat, dit wordt wéér een admin/mod klaagtopic.

Moeten de crewleden nu wéér dezelfde stomme discussie voeren met jullie?

*mvdstam vind dat het niveau van treads weer omlaag is gegaan

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Me zus had ook een keer op mijn account gezeten, ging ze leuk reclame maken voor haar site :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina