1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik haat [naamadmin] draden...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ErroX, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het allemaal lichtelijk overdreven.

ik vindt dat admins/mods soms onredelijk zijn, maar ze mogen toch ook wel eens een lolletje hebben :eek:

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou dan maak toch zelf lekker een nieuw topic waar jij je lul verhaal in kwijt kan

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waar heb jij het nou weer over :confused: :confused:

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind dit soort reacties irritant... Ruud heeft namelijk wel gewoon gelijk: het verhaal van Morpeuß heeft hier helemaal niks mee te maken, als je onzorgvuldig met je inloggegevens omgaat is dat gewoon dom, en jeroen kroes typt idd alsof ie dat met een Russisch toetsenbord gedaan heeft (zonder dat ie ook nog eens ook maar iets zinnigs toevoegt). Maar dat terzijde :)

Ik snap echt niet waar zo druk om wordt gemaakt. Volgens mij is dit meer een kwestie van klagen om het klagen. Als het geouwehoer nu pagina's lang aanhield zou ik het nog kunnen begrijpen dat er om geklaagd wordt, maar dit noem ik echt mierenneuken.

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind ook dat Ruud gelijk heeft, maar dat kan hij best op een normale manier aantonen zonder anderen belachelijk te maken :confused:

En zoals ik al zei, dit is gewoon weer een klaagtopique ;)

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic: @darkwing, jij neemt het regelmatig op voor ruud, hij mag dan wel gelijk hebben maar hij brengt zijn mening meestal heel lomp. als adminstrator zou je dat soort personen erop kunnen wijzen dat ze zich niet goed gedragen ipv het gewoon voor ze op te nemen.

namelijk, ruud mag gelijk hebben, maar met zn nogal ongewone reacties fokt ie anderen wel op, en dat geeft dan weer problemen.

en het gaat niet om 1 reactie op dat van morbeuB, maar op meerdere reacties in dit topic en in andere topics waarbij hij altijd vervelend doet.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik ben het op zich met Ruud eens, maar de manier waarop hij het duidelijk maakt is nogal kinderlijk.

Back on-topic: het Ik haat [iemand] draadje is gewoon terecht gesloten, maar alle mods en admins laten zien niet echt professioneel met de zaak om te gaan. Aan de andere kant, het blijft vrijwillig, en het is soms wel humor om dat te zien. Toch vind ik dat als je mod of admin bent, je je dient te gedragen naar je rang op het forum. Niet dat je geen humor meer mag hebben, maar een slot op een draad zit er niet voor niets. Dan moet je die verder ook laten voor wat het is.

8. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

IK HAAT DARKWING *grapje hoor*

/Mod Reageer dan niet. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2005
  9. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ooit gehoord van zinnig reageren op een onderwerp? Kennelijk niet dus. Niveau daalt erg snel.

Maar weer on-topic: Ik vind dat de admins best een lolletje mogen hebben, ik was die thread aan het lezen en moet eerlijk zeggen, ik lachtte me kapot.. Gun ze hun lolletje, dat zou jij ook doen als er zoveel irritante members van een laag niveau je forum zitten verpesten.

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. Ze mogen best lol hebben, waarom zouden mods altijd maar serieus moeten zijn? Zolang wij ook ons lolletje mogen hebben mogen zij dat ook.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    idd als andere mensen iets bot zouden zeggen werden ze door DARKWING gelijk bedreigd met dat ze geband zouden worden, en al zegt RUUD zoiets dan vind hij ''ik ben het helemaal met je eens'' blablabla.... en zegt er niks over over hoe ''bot'' hij het vertelt |:-

weer ontopic. ik vind dat de admins best wel een geintje mogen maken, toen ik die thread van de ''ik haat darkwing'' las vond ik het wel lollig hoe ze slap aant lullen waren. toen begon (heb geen idee wie) met dat ''ik heb een clubje opgericht ......blablabla....'' en toen zei KOBOLD ''ja en ik ben de directeur :'-( '' en dat vond ik eerlijk gezecht wel lollig. maar bij normale serieuze threads moeten ze zich wel bedenken dat ze wel MODS zijn en tog wel een voorbeeld moeten geven.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  12. Ruud

Ruud Guest

Eigenlijk is dus iedereen het met me eens, maar niemand kan om mijn honende en sarcastische toon heen lezen! Vet! Man, valt me dat ff 100% mee.

Anyways, ik reageer zo enorm debiel omdat dit hele topic gewoon absoluut nergens over gaat. Wat ik zo tussen de regels door lees is dat bepaalde mensen met een Turkse spellingscontrole er over vallen dat mods geintjes uit halen of mensen 'de grond in trappen'.
    Die zelfde 'geintjes' vallen voor mij onder 'menselijk gedrag', iets waar we als het goed zijn allemaal aan schuldig zijn. Zelfs ik, als Held zijnde. En 'in de grond trappen'? Als je zulke dingen in de grond trappen noemen dan wordt het hoog tijd dat jullie eens een wat dikkere huid kweken anders krijg je 't nog knap moeilijk als je van de veilige basisschool af komt.

Mensen die vinden dat mods en admins dit soort dingen niet mogen doen omdat ze 'een voorbeeldfunctie hebben' moeten niet zo miepen en eens in de spiegel kijken ipv naar een ander te wijzen.

Stelletje zeurmutsen.

13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Waar deze hele k*t thread om ging volgens de threadstarter ErroX:

Ik discussierde mee met een voorbeeld :
    Overigens voel(de) ik er natuurlijk niks voor om een pm naar de betreffende mod te sturen(van het verhaal), mvdstam.

Daarna krijg ik de meest onvolwassen reacties (vraag me af hoe oud de gemiddelde bezoeker is):

Ok, het is geen 100% kloppend voorbeeld maar wel wat er duidelijk mee te maken heeft. In plaats van dat een admin even normaal meepraat over het probleem wat er is in deze thread lult hij vrolijk offtopic mee.
    Sluit deze crap toch gewoon.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2005
  14. Ruud

Ruud Guest

Sprak hij wijs.

Als ik het goed begrijp moet Darkwing deze thread sluiten omdat hij reageert op een flame richting hem, en wordt hem dat verteld door iemand die een totaal niet-toedoenende reactie post en er vrolijk over doorzaagt als iemand 'm dat verteld.

Moeilijke zin, maar hij klopt wel.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit heeft er helemaal niks mee te maken, zoals ik al zei. Het gaat hier om het gegein wat mods en admins heel af en toe wel eens doen in een gesloten thread. Dat jouw thread gesloten werd omdat iemand anders eerder was is heel erg jammer, maar nogmaals: daar gaat het hier niet over.

En het is niet aan jou om te bepalen of iets gesloten moet worden of niet. Daarvoor ben je - gelukkig - geen moderator.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dit is de goden verzoeken...Hoe meer je klaagt om deze threat te sluiten hoelanger hij open blijft :D

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    en daamee uit!

-CLOSED:+

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is absoluut niet lullig bedoelt, maar dan moet je niet zeuren. Je moet het probleem wel willen oplossen natuurlijk, en niet zomaar aan je voorbij laten gaan en achteraf zeggen "dit is niet eerlijk!" ;)

Nofi :)

Dat slaat nergens op?? Turske spellingscontrole? |:-

Dus jij vindt alle leden van xbw 12 jarige mietjes die maar een dikkere huid moeten krijgen zodat jij ze belachelijk kan maken zonder dat jij ooit je zorgen hoeft te maken omdat de admins het altijd voor je opnemen (sorry hoor, maar dat is gewoon zo ;))?

Dan wens ik je veel geluk maat, want echt veel vrienden heb je hier niet ;)

Sorry? Ik heb nog geen een non-sarcastische, laat staan normale reactie van jou gelezen :confused:

Doe toch eens normaal man, je bedoelt het vast allemaal heel goed alleen je brengt je argumenten op een stupide, beledigende en niet serieus te nemen manier naar voren.

En hou jij je kop nou eens, met je "anti-darkwing" club, ga toch lekker ergens anders spelen.

Iets zegt me namelijk dat jij mede verantwoordelijk bent voor deze Anti-darkwing rage :{

19. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    @ mvdstam, goed gezegd kerol _O_ _O_ _O_

20. Ruud

Ruud Guest

Je snapt er geen hol van. Je dappere poging members van een stempel te voorzien na een geweldige analyse van posts (lees bijvoorbeeld mijn posts eens in het doodstraftopic en zeg nog eens dat ik nier normaal kan posten) maakt me aan het lachen. Ik stupide? Wat jij wil!
    Die users met een te teer zieltje waren boos omdat de mods ze zogenaamd 'natrapten', heb ik geen reet mee te maken. Ik vond alleen dat ze niet zo moeten piepen, that's all. Als het goed is kun je lezen, dus ik vraag me af waarom je daar dan overheen leest.

Ik heb absoluut geen bescherming van wie dan ook nodig, blijkbaar heb je het er moeilijk mee dat de mensen die het hier wel voor het zeggen hebben het soms eens zijn met deze user die jij niet uit kunt staan.

Wat kan mij 't trouwens verrotten dat is hier geen vrienden maak die net als jij posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina