1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik haat [naamadmin] draden...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ErroX, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruud

Ruud Guest

Zijn er meer mensen bij wie het 'inhoudsloze spampost van infantiele user'-lampje op het toetsenbord knippert? _0/

2. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ruud: zoveel commentaar en nog geen edit knop kunnen vinden..

Ontopic: Ik vind in ieder geval dat de mods gerespecteerd moeten worden voor hun werk, ze krijgen er echt niet voor betaald en ze zijn in feite vrijwilligers.. _O_
    Toch mooi dat ze zoiets doen voor de xbw community.

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee mijne is kapot. :{

4. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    Jep hier zit er 1 :9

5. Ruud

Ruud Guest

Wanneer 'the heat on' is ben ik wat huiverig om te editten, moet je misschien maar wat zoeken op topicstarts van mij ;)

Besides, de enige mensen waar ik hier commentaar op heb zijn de standaard-zeur-users. Had het idee dat dat onderhand wel duidelijk was toch? ;)

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, Hebben jullie nog wat feedback (lees:geblaat) over wat we beter moeten doen volgens jullie, of zal ik hier maar even een slotje opdoen voordat dit een nog grotere slowchat-thread word?

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    @Ruud: Is onderhand wel duidelijk, maar na al dat gehamer van jou op het juiste gebruik van de edit knop..8)
    /EDIT:
    sorry Volkoren, zal t niet meer doen O-)

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik probeer hier niemand van een stempel te voorzien of te verdedigen of wat dan ook. Goed, je reacties in dat éne topic waren "normaal", maar dat mag ook wel eens voor de verandering.

Wie ben jij om te zeggen dat "we" (omdat ik volgens jou bij de groep users hoor die het forum vervuilen met "ik haat darkwing" treads) niet zo moeten piepen? Last time I've checked was je geen mod of een ander lid van de crew?

Laat ik iets voor je verklappen; je staat niet boven de rest van de members op wat voor manier dan ook, dus dit soort reacties zijn dan ook niet nodig:

Omdat jij vindt dat ze niet moeten piepen, moest je daar iets van zeggen dus...

Daar hebben we dus mods voor, en niet Ruud :)

Ik vind je houding gewoon klote, je maakt constant opmerkingen als "Als het goed is kun je lezen, dus ik vraag me af waarom je daar dan overheen leest.", en dat maakt je hier op xbw zo impopulair bij de members terwijl je vaak wel goede argumenten geeft, maar ze gewoon verkeerd naar voren brengt ;)

9. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    rustig maar Volkoren, veel mensen denken natuurlijk dat dit alleen maar n thread is om de admins af te zeiken

/Mod Dat betekend dus, ontopic!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2005
  10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet dat je mijn bericht over het hoofd heb gezien, maar vecht dit svp buiten deze thread uit. :)

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Puh, als ik een paar reacties lees lijkt dit angstigwekkend veel op zo'n tread :)

12. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nu niet meer echt waar dit topic naar toe gaat. De een zeikt de ander weer af en dan doet diegene weer terug (ik noem geen namen). Vervolgens worden ook tegen de mods en admins negateif gedaan.

Wat willen we hier nou mee bereiken? Kunnen we gewoon niet met zn allen in een forum omgaan waar we niet steeds zo onaardig tegen elkaar doen? Waarom maken sommige memebers zo'n groot probleem van bepaalde dingen? Iedereen maakt wel is van die fouten of zegt dingen wat niet bij de ander goed terechtkomt.

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ruud heeft deels gelijk dat sommige een dikkere huid mogen hebben, maar in mijn mening mag hij ook wel is stoppen met zen sarcastische uitlokkende reacties.
    Sarcasme vind ik vaak maar een vorm van zwakheid, als je geen fatsoenlijk antwoord weet, verander je vlug van onderwerp, met zo'n opmerking. Al zou ik een geweldige post van 1 a4'tje maken, vol met argumenten, met grotendeels sterke punten, zal Ruud op de iets zwakkere punten reageren met sarcasme, in plek van in discussie te gaan over de ietwat sterkere punten.

En het lijkt mij hoogst waarschijnlijk dat ik hierop ook reacties zal krijgen die weinig nu toe voegen, die eerder persoonlijk gericht zijn op mijn fouten.
    In plek van waar het echt om gaat.

Simon say's: Look and learn from your mistakes..

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dat gezeik hier is gewoon belachelijk, ruud is gewoon te associaal (is er dan geen enkele mod die hem ff op zn plaats kan zetten). en de mods hoeven niet afgezeken te worden. hoewel het beleid slechter wordt.

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    jongens....KRIJG EEN LEVEN.Kap met ruud comentaar te geven.Heb je wat te zeiken tegen het beleid dan rot je lekker op.En voor alle terringg (een deurbel uit den haag he..) lijers die nu nog wat te zeuren op ruud of de mods kunnen mijn dikke rode bavianen reet kussen

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Heeft iemand anders ook het paswoord van jouw acount?

Wie ben jij om andere uit te schelden. ''Krijg een leven?'' Zodra jij je eerst is leert volwassen te gedragen, en anders scheld je me desnoods nog met een paar ziektebenamingen uit, hoop dat je je dan beter voelt.
    ''Heb je wat te zeiken tegen het beleid'', ben jij het beleid?Hoor jij je aangesproken te voelen?Nee

Het beleid is hier goed in mijn mening, en natuurlijk kan het altijd beter, en natuurlijk zullen ook members de admins/mods/crew hierop wijzen, zolang dit met respect gebeurt(wat de topicstarter in mijn mening deed..) is er geen probleem.

En denk je nu echt, dat iemand aan jouw waarde hecht, als je zoals net post. Zo ja, dat verklaard waarom je zo verwaand post, ''kunnen mijn dikke rode bevianen reet kussen'', mischien moesten je ouders je er is wat meer onder schoppen, je wat manieren leren, al doe je dit waarschijnlijk scheinheilig achter hun rug..
    Maak van je avatar maar Anti-

Held..

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je alles toch beter weet waarom verlaag je je telkens tot het niveau van al die andere (volgens jou!) infantiele spammerts. Je bereikt niks anders mee dan haat en nijt (nijd, neid, neit, whatever).
    Van vriendelijkheid heb jij ook geen brood gegeten, wel? Het siert men zich normaal te kunnen uiten, zonder andere daarmee te kwetsen. Blijkbaar is dit nogal moeilijk voor jou. Ik heb nog maar zelden een fatsoenlijke reactie van jou gezien.

Dat jij nog geen waarschuwing hebt gehad vebraasd me nog steeds :confused: Als het aan mij lag....

18. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik maar een infantiele spammer hier ben ik het mee eens. _O_

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, de volgende die hier nog van het topic afwijkt kan een waarschuwing verwachten, dan maar zo :mad:

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ruud heeft net als andere members wel is een standje gehad als hij over de schreef ging. Net als menig ander member.. Maar het gaat in deze thread helemaal niet over Ruud. Het gaat over het onderwerp dat de forum crew een member "natrapten".
    Wat mij betreft is daar alles al over gezegt; het is maar waar je de lijn trekt. Sommige members trekken in mijn ogen die lijn wel erg dichtbij hun teentjes; waardoor je eigenlijk iedereen met een wollendeken moet benaderen. Typisch Nederlands in mijn ogen; de gevangene wordt in de watten gelegt (moet je op een arabisch forum is zo'n thread openen; dan blijft het niet bij een verbaal niet kwetsend grapje :+).

En ik mis ook het hele punt; waarom zouden wij als crew (zelden dat het voorkomt) is met een beetje humor zo'n thread besluiten. Niet alleen is het moderatisch technisch goed te verdedigen (het geeft een duidelijk signaal af naar de members dat als je meerdere keren over de schreef gaat en daar duidelijk meerdere keren van op de hoogte bent gesteld, je het niet nóg een keer moet doen) maar ook is het op psychologisch niveau te verdedigen. Zo hebben wij de TS niet gekwetst, nog op een andere manier persoonlijk aangevallen. Hooguit zijn onderwerp van de thread.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina