1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik haat [naamadmin] draden...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ErroX, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat dat zeer onprofessioneel overkomt, en je maakt jezelf trouwens ook behoorlijk belachelijk vind ik als je van die debiele reacties gaat posten in een gesloten tread, doe dat dan in jullie modhok ofzo, maar ga niet dingen doen waar jullie zelf zo vreselijk streng op zijn; forums vervuilen.

Maar ja, ook met humor; smaken verschillen blijkbaar :)

Finally iemand (en ex-admin welteverstaan) met een gezond verstand :)

Ik begrijp het overigens wel, een beetje lol trappen in een tread waarvan het niveau toch niet meer naar beneden kan, en eerlijk gezegd kan ik de lol er wel een beetje van in zien :):)

Toch blijft het een beetje onprofessioneel en dom om de halve crew in een gesloten topic te zien klooien, grappig of niet, dat zijn de mods/admins (hopelijk) wel met me eens denk ik :)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  2. Ruud

Ruud Guest

En wie ben jij dan om te beoordelen of humor kan of niet? En of het onprofessioneel over komt? En of de reacties debiel zijn?

Ik zal een beetje helpen: dat beslis jij absoluut niet voor anderen, ook al probeer je hier hard.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik "beslis" niets, en zo wil ik ook niet overkomen. Ik geef enkel mijn mening :)

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @Ocrist of andere mods; mijn punt is gewoon dat het beleid op dit forum soms ietwat streng is, maar meestal wel goed, en ik vindt het persoonlijk totaal geen probleem dat mods een keer wat humor hebben.
    Hoe moet je anders reageren op zon idote anti darkwing topic...

Maar mijn punt is dat Ruud en The Falcon gewoon dit hele topic verzieken, daardoor gaan andere members daar weer op reageren etc. En ik vindt het gewoon zo raar dat geen enkele moderator het blijkbaar een probleem vindt, ik zou nog maar eens goed lezen wat die 2 allemaal gezegd hebbne, als het aan mij lag zou ik ze een weekje laten afkoelen.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom moet het nou toch allemaal zo professioneel overkomen? Waar kun je jezelf druk om maken zeg... Je vind het dus vervuiling... damn it man, deze draad is dan imo eerder vervuiling, omdat het hier volstaat met zielig gemekker :{ Lees de post van dioga eens. "Let ook op waar het staat; de mile!" etc. Hij heeft daar gewoon gelijk in.

Maar ja misschien moeten we inderdaad humor maar bannen he... Zal een dooie boel worden :{ En natuurlijk verschillen smaken. Juist daarom ga je er anderen toch niet op wijzen? De een kan er wel om lachen, de ander (blijkbaar) niet. Boeie. :)

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, dat bedoelde ik dus precies met "ik begrijp de lol wel een klein beetje" 2 posts terug, je kunt ook niet serieus op zo'n achterlijk anti-admin topic reageren dus vandaar ;)

Een simpele "Closed :cool:" zoals we die kennen bij de meeste topic-closed posts van Darkwing of een van de andere mods had ook wel voldaan, maargoed.

Mods en admins zijn immers ook maar mensen he :)

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    De problemen zijn gesteld, de oorzaken ervan ook, maar de oplossing is niet gekomen. Vraag ik me af, wat voor oplossing is er voor het ' natrappen' ? Niet meer doen lijkt me wel zo handig. (" simpele closed is voldoende" )

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie helemaal geen probleem.

ik zie alleen dat de sfeer op xbw achteruit gaat.
    de community geven de mods geen millimeter vrijheid, en de mods de community niet.
    dat is gewoon niet efficient, verder vindt ik dat er wel erg veel geklaagd wordt hier....

@coletrickle: i agree

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Stel je niet zo aan man. 1 op de 10.000 threads wordt gesloten en daarna nog wat gepost. Dit is absoluut geen regel, stel de zaken dan ook niet zo voor!

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry dat ik het zeg, maar ga alsjeblieft een eind fietsen. Als je er zo ernstig aan stoort, dan kijk je er maar vrolijk overheen. Tip voor jou: doe je gordijnen eens open, een beetje zonlicht kan geen kwaad lijkt me ;)
    Daarmee suggereer je dus dat wij geen gezond verstand hebben... omdat wij af en toe een lolletje hebben. In dat geval ben ik blij dat ik in jouw ogen niet goed wijs ben.

Absoluut niet. Bij jou gaat het alleen om het zeiken, niet zozeer waar je over zeikt. Dat heb ik al vaker gemerkt, en dit hele verhaal bevestigt dat nog eens. Werkelijk alles wat je maar tegen komt grijp je aan om weer eens lekker een partijtje te gaan moddergooien tegen de crew. Want serieus: waar gaat dit nou eigenlijk helemaal over???
    I rest my case.

Gelukkig ligt dat dus niet aan jou.

Hoevaak moet ik je nog zeggen dat je moderatortaken aan de moderators moet overlaten? Op dit soort opmerkingen zit niemand te wachten.

Oh, en ik vind het persoonlijk diep triest dat ik vind nog steeds consequent met dt geschreven wordt bij sommigen....

11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, mij valt op dat jij steeds agressiever reageert, dat is wel nuttig wou je zeggen? (misschien onstaat daar die idiote anti darkwing rage wel door, ik ben er erg op tegen begrijp me goed. maar je reageert niet erg normaal voor een admin.)
    en ik geef alleen mijn MENING, en je zult het met me eens zijn dat veel members het met mij eens zijn dat ruud en falcon NL zich lomp gedragen.

en je quote allerlei reacties, maar niet zoeen als deze:

terwijl die toch ECHT niets bijdraagt aan dit topic.
    en kleine spelfoutjes zoals : dt ipv d, dat heeft er totaal NIETS mee te maken, die reacties zijn even loos als die van de grootste spammers hier.

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    hoe meer humor op dit forum, hoe leuker ik het vind(t) om hier rond te hangen.. Mods mogen hier best een steentje aan bijdragen! :)

(;) vind je sig ook erg grappig darkwing)

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    godzijdank heet ik Falcon NL en niet The Falcon :D

14. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit krijg je dus altijd als je zo'n thread opent, allemaal crap van members en mods en admins die zich gaan verdedigen en nooit hun hand in eigen boezem durven te stoppen.

15. Ruud

Ruud Guest

SoulFighter, misschien wil je voor de kijkers thuis, die net inschakelen, even samenvatten wat je nu precies wil?

Serieus: wat wil je nu?

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eigenlijk helemaal niets

maar wat mij wenselijk lijkt is dat types zoals jij en falcon NL wat gematigder reageren en dat de mods ietsmeer vrijheid krijgen in het sluiten van topics, en dat ze ook eens wat humor mogen hebben.
    verder lijkt het me fijn als het beleid van de mods ietswat versoepeld wordt, want het is nu af en toe wel erg streng. en dat de mods zich ietwat volwassener gedargen :mad: (verwijst naar darkwings laatste reactie)

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dus eigenlijk wil je helemaal niks? :confused:

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Het is net bush je weet nooit wat hij gaat zeggen of doen ;).En als hij iest zegt of doet slaat het nergens op

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Al stond het in het offtopic forum (jep, dat hebben we ook nog gehad..) boeiend. Daar ging het mij niet om. De 'mile' ? waarom zouden members admins dan niet mogen uitschelden? Het is immers de mile.. toch? of is dat geen humor?

Het ging er gewoon om (nogmaals voor de honderdste keer) dat een member(persoon Y) een admin uitscheld, vervolgens geband word.. topic gesloten word en dat de hele crew deze persoon belachelijk gaat maken. Leuk en aardig maar hij kan ten eerste niet meer iets terug zeggen. En ten 2de doet de ''crew'' hetzelfde als wat persoon Y deed.

''Hij deed het toch ook'' yeah right... Sluiten,bannen en klaar.
    En nee, ik haat geen admins/mods e.d, ik heb respect voor ze omdat ze constant gezeik moeten aanhoren van members en dit soort topics moeten sluiten. Jammer dat ze zelf ook er wat van kunnen.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niemand werd daar belachelijk gemaakt, waarom gaat dat er bij jou niet in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina