1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik haat [naamadmin] draden...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ErroX, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, ik weet niet precies wat er gezegd werd maar ten eerste werd jij natuurlijk belachelijk gemaakt. Tuurlijk dat moeten we zeker niet vergeten.
    Maar er werd toch wel door iemand iets gezegd (zie pagina's terug voor quote). En als hij dan nog iets terug kan zeggen o.k.. maar ja:)

2. Ruud

Ruud Guest

Beesten zijn het, die mods. Grimmige sfeer, niet te geloven!

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik werd niet belachelijk gemaakt, Casperge zocht gelijkgezinden die mij - hoe onvoorstelbaar dat ook is - niet zo'n aardige kerel vinden.

Daarnaast werd Casperge ook door ons niet belachelijk gemaakt. Het idee van een anti-darkwing club was gewoon zo hilarisch dat we er als mods gelijk een opgezet hebben. Compleet met merchandising en al :D

Now where's the harm in that...

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nee dan heb je waarschijnlijk de threat niet goed gelezen.De enige reactie die Casperge belagelijk maakte is die van: Wij jou ook niet en : ik wil heb bannen.Daarna ging de Mods gewoon lekker door op DW .DW die daar ''gepakt'' mee wordt kan er zelf om lachen.Dus ik zie je hele punt niet.Ten tweede als Casperge echt gehack is dan heeft hij niets om te klagen want hij is niet de gene die uitgeloeid word...I Rest my case

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Errox:

Dit ^ . Plus ik vind dat je zeurt. Dus sluiten en bannen vind je wel goed, maar wat grapjes erna - wat niet eens in de buurt van schelden komt - daar kun je jezelf dusdanig druk om maken dat je er een heel topic over begint. Nice!

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    *zucht stel je niet zo aan, je weet best wat ik bedoel.. Ik lees hier vele malen van die stomme reacties van Ruud en de mods trekken zich daar niets van aan, wanneer ik lees dat een ex-admin hem allang aangepakt zou hebben weet ik het wel hoor...

Ja, tip voor jou: hou op met zingen en ga een baan zoeken |:-

Waar slaat dat nou weer op man :{

Ga jij nu ook al zoals Ruud posten?? Ik word hier een beetje gek van die irritante sarcastische posts :mad:

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sluiten en eventueel bannen is wel iets anders dan iemand belachelijk maken.
    Correct me if i´m wrong maar volgens mij is dit al eerder gebeurd.
    Dat je vindt dat ik zeur is jou goed recht. Ik vind van niet en dat is dus mijn mening.

*edit*
    vindt ik ook maarja:p

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de hele discussie hier niet.
    wrom mogen admins/mods niet een beetje humor hebben af en toe?

ik zie alleen dat in deze discussie een heleboel mensen zichzelf omlaag halen (ik noem geen namen)

9. Ruud

Ruud Guest

En toch doe je d'r aan mee, dubieus!

Weet je zeker dat niet iemand ook jouw account heeft gekraakt, want je loopt wel erg veel verschillende standpunten te verkondigen voor iemand met één persoonlijkheid.

Iedereen is het er dus mee eens dat er niet zo veel gezeurd moet worden, maar toch zeuren we verder.

*hoort de truck van Axa aankomen.

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    achja, ik ben sischofreen :p , of hoe noem je dat? 8) (dat weet darkwing vast wel).

in ieder geval, als we nou dus eens ophielden met zeuren, en iets minder zeikerig en bijterig tegen elkaar deden, zou enorm helpen denk ik...
    en DW, jij reageert erg bijterig opeens, dat doet je reputatie echt geen goed.

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zeg SoulFighter...Mijn punt was dat ik vondt dat de mods lol mochten hebben.(lees jij ooit wel eens begin post van mensen voor je oordelen trekt?).Deze threat wordt een beetje ''zeik je mede xbwer af''.En nee ik ben er niet mee begonnen.

Ja hoe kan iemand hier nog wijs uit worden je enen standpunt is dat je niemand mag afzieken maar de mods mogen wel lol hebben :confused: .Weet IEMAND uberhaud nog waar deze threat over gaat?

En ja ruud ik hoor hem achter uit parkeren (volgens mij probeerd hij nog iemand over te rijden)

12. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal bemoei ik me helemaal niet met threads als deze. Maar aangezien dit best wel uit de klauwen si gelopen wil ik toch nog even mijn nederige mening geven.

Ik zie niet dat die Casperge belachelijk wordt gemaakt in dat topic.

Hij heeft een laag niveau. Hij richt een club op met anti <mensen> (dit geval DW). Als mod's een topic als deze open zouden laten dan zouden ze al snel de controle verliezen over het forum.

In mijn ervaringen opd e basisschool was het altijd: De nieuwe lerares zoveel mogelijk treiteren. als je over ze heen kon lopen was het altijd dat je nog een hogere grens ging opzoeken, om zelf maar zo grappig mogelijk te zijn. Maar ondertussen wordt de gene met de leiding belachelijk gemaakt.

Op een middelbare school was het wel anders. Als je een leraar belachelijk maakte, probeerde hij dat terug te doen. De meeste mensen kunnen er om lachen, behalve de mensen die het aantrekt. of soms zelfs ook nog wel.

Zou de leraar dit op een bassisschool doen zijn alle leerlingen geschokt dat de leraar zoiets durft te zeggen. vertellen het aan hun ouders, en er is een grote rel ontstaan. Dit hoort bij het volwassen worden. hoe ouder je wordt, hoe normaler je kan reageren tegen een leidinggevende.

Wat ik dus probeer te zeggen is, dat sommige mensen van dit forum een basisschool houding hebben.

Casperge wil een club oprichten -> Denkt grappig te zijn
    Valt niet in de smaak bij de mods en andere members -> pakken hem terug. maken hem ook belachelijk. met boodschap in het achterhoofd, niet sollen met de leiding.
    Andere members reageren zich weer op de leiding af, want dat is de cyclus.

Een leidinggevende op een basisschool verdient nooit het gene wat die wil, ben je van 1 leerling af, begint iemand anders die denkt een soort van revolutie te starten weer de leiding af te zeiken.

Een normale klas heb je nooit, er zit altijd wel een opstandig iemand in. tot en met de middelbare school wel. bij beroepsonderwijs moet dit toch wel echt afgelopen zijn.

Wat ik hier dus allemaal mee wil zeggen met deze schoolvergelijking:
    Soms heeft dit forum (/members) echt het niveau van een groep8/brugklas.

13. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. Sommige members gaan ook heel onvriendelijk en fel op andere reageren. Er ontstaan hier gwoon een hele haat-verhouding op t forum tussen bepaalde members (en mods/admins). Zoals ik al eerder vroeg, waarom doen we dit en wat willen we hier nou mee bereiken? :confused:

14. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als je zo'n hekel aan n admin heb, gooi n granaat in zn brievenbus ofzo, voor zoiets hoef je geen forum te verne*ken

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fantastisch! Je hebt helemaal gelijk. Dat we daar me z'n allen niet eerder op zijn gekomen. _O_

* sorry voor deze spam..., maar kom op. :{

Toch maar een reactie *zucht* : Wie heeft er dan een hekel aan een admin? Volgens mij zat iemand anders met de account van Casperge te spelen hoor:)

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    hihi, deze hele discussie door hém (diegene die op casperges account zat)

hij zal wel trots zijn :cool: , hij zal er in ieder geval héél hard om lachen :D

17. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    wie was dat ook al weer die zat te zeuren met zn Anti-DarkWing-Club, hem vind ik echt zielig

18. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

19. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Casperge, en DW zelf ging het uitbuiten ;)

Maar zonder dollen, de mods en admins mogen af en toe best wel een lolletje hebben, ook onderling, maar het is gewoon het leukste als mods en admins gewoon net zoals gewone leden zijn, maar dan met wat meer rechten. Dat maakt het leuk om op dit forum aanwezig te zijn. Mods, admins, reageer gewoon op andermans meningen zoals het nu gaat, het loopt lekker zo!

Hulde aan de admins en mods van XBW. Ze horen het vaak genoeg dat ze het niet goed doen, maar horen het bijna nooit dat ze het goed doen. Bij deze jongens! _O_

20. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    nee t was nie Casperge, hij had ook n avater met n plaatje van darkwing duck(of hoe die ook heet) met zo'n verbodsbord-cirkel dr omheen met ANTI-DARKWING-CLUB

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina