Normaal bemoei ik me helemaal niet met threads als deze. Maar aangezien dit best wel uit de klauwen si gelopen wil ik toch nog even mijn nederige mening geven.
Ik zie niet dat die Casperge belachelijk wordt gemaakt in dat topic.
Hij heeft een laag niveau. Hij richt een club op met anti <mensen> (dit geval DW). Als mod's een topic als deze open zouden laten dan zouden ze al snel de controle verliezen over het forum.
In mijn ervaringen opd e basisschool was het altijd: De nieuwe lerares zoveel mogelijk treiteren. als je over ze heen kon lopen was het altijd dat je nog een hogere grens ging opzoeken, om zelf maar zo grappig mogelijk te zijn. Maar ondertussen wordt de gene met de leiding belachelijk gemaakt.
Op een middelbare school was het wel anders. Als je een leraar belachelijk maakte, probeerde hij dat terug te doen. De meeste mensen kunnen er om lachen, behalve de mensen die het aantrekt. of soms zelfs ook nog wel.
Zou de leraar dit op een bassisschool doen zijn alle leerlingen geschokt dat de leraar zoiets durft te zeggen. vertellen het aan hun ouders, en er is een grote rel ontstaan. Dit hoort bij het volwassen worden. hoe ouder je wordt, hoe normaler je kan reageren tegen een leidinggevende.
Wat ik dus probeer te zeggen is, dat sommige mensen van dit forum een basisschool houding hebben.
Casperge wil een club oprichten -> Denkt grappig te zijn
Valt niet in de smaak bij de mods en andere members -> pakken hem terug. maken hem ook belachelijk. met boodschap in het achterhoofd, niet sollen met de leiding.
Andere members reageren zich weer op de leiding af, want dat is de cyclus.
Een leidinggevende op een basisschool verdient nooit het gene wat die wil, ben je van 1 leerling af, begint iemand anders die denkt een soort van revolutie te starten weer de leiding af te zeiken.
Een normale klas heb je nooit, er zit altijd wel een opstandig iemand in. tot en met de middelbare school wel. bij beroepsonderwijs moet dit toch wel echt afgelopen zijn.
Wat ik hier dus allemaal mee wil zeggen met deze schoolvergelijking:
Soms heeft dit forum (/members) echt het niveau van een groep8/brugklas.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2005