Slim... maar niet netjes. Ze weten dat dit spel gewoon goed gaat verkopen, dus ze beginnen er nu al mee voordat FRS, Intertoys, Bart Smit, etc.. het gaan verkopen. Morgen ook maar even naar de Dixons
Klopt vanmiddag ook bij Dixon geweest, wat is trouwens het nut van pre-orderen ?? Dixon of Bart Smit (of all places) zijn vaak eerder....
pre-orderen is over het algemeen goedkoper.als het €10 scheelt met pre-orderen kan ik heus wel 1 of 2 dagen langer wachten
Voordeel van pre-orderen bij een goedkope winkel als GCShop, is dat je 'm voor 48,50 thuisgestuurd krijgt, in plaats van dat je 'm voor 59,99 moet halen bij de Dixons
niet netjes uitgevers van games geven geen specifieke verkoopdatum op. Er is wel een releasedatum, maar als Dixons em 2 dagen eerder heeft mag Dixons em gewoon verkopen. Bij DVD's ligt dit heel anders... hier kunnen winkels flinke boetes voor krijgen..
Geld voor games en consoles het zelfde. Deze mogen ook niet voor de officiele release datum verkopen. Toen ik MK DD haalde was dit 2 dagen voor de release datum en daarvoor hebben ze toen ook een boete gekregen. Over het algemeen verkoopt FRS ze spellen altijd voor de release datum dus daar heb je de meeste kans
nou ik zal het zo zeggen: FRS heeft nooit, maar dan ook nooit, een boete ontvangen voor het eerder verkopen van een game.
heeft iemand al de splinter cell incl Xbox live pack ergens zien liggen voor 90 euro is die volgens mij??? ik kan em nergens vinden
Ik heb hem wel gehaald, bij de gameshop in Leiden. Ik had hem verder ook nog nergens zien liggen( Freerecord, bart shit e.d.) dus ik denk dat je het even bij een lokale gameshop moet proberen. Bij www.dimplus.nl kan je hem ook wel bestellen. Bij www.Nedgame.nl is ie 85 euro, als je er dan nog iets van 15 euro bijkoopt heb je geen bezorgkosten en kan je aan de deur betalen.
Thx dude zal gelijk is even gaan kijken op die sites of even het centrum hier naar de gamshop die heb ik gister namelijk niet gehad
Bedankt. edit: Het is free record shop. De site had ik anders ook wel geweten, maar ik wist niet waar FRS voor stond.
Ik ken het spel verder niet, maar heeft iemand enig idee of dit een goede game is? Hij was maar 30 euro .
Ik heb fifa uefa ek2004 bij de bart smit in zwolle gezien, beetje vroeg nu al ek (of EA)-troep op de markt brengen terwijl het ek pas over meer dan een maand begint.