ja, NG is daar al lang (in Helmond iig) Verder had ik Fifa uefa 2004 gezien bij de Mediamarkt in Den Haag.
Rallisport Challenge 2 gezien, en gekocht in de Gamestore in Dordrecht (op de Voorstraat). Lang gezocht, toch gevonden Hij is gewoon 59.99 trouwens.
Ik had misschien wel de laatste, maar dit soort titels komen altijd snel weer binnen. Zou eerst ff bellen als ik jou was Suc6 iig!
Nee toggggg was idd de laaste.Hebben ze er zeker maar weer 2 ingeslagen...... Ben je btw ook nog naar andere winkels geweest MARIUS????
Vanmiddag Rallisport Challenge 2 gespot EN natuurlijk gekocht bij Dixons Den Haag... Kosten € 59,95...
Vandaag Driv3r in de winkel gelegd voor een speciale introductieprijs van 49,99 (voor XBOX en PS2 versie). Bij de Mediamarkt Zwolle
Weet iemand waar Morrowind: Game of the Year te krijgen is? online shop kan ook, maar ik heb hem bij de bart smit/frs/dixons/intertoys/gcshop/nedgame nog niet gezien
Klik hier is Een klasgenoot wacht alleen al 3/4 weken op zijn bestelling, maar ze zijn wel te vertrouwen...