nou ja je weet maar nooit, ik heb van mijn lokale spellenboer gehoord dat hij halo 2 al op 7 of 8 november krijgt.... en dan in de schappen legt Dus als een game een week te vroeg uitkomt (like Riddick), dan is het mogelijk dat hij nu al in de winkel ligt
iemand al iets gezien/gehoord van DOAU op europese site/winkel en release date gespot? op play.com staat iets van 2 oktober, ik bid elke avond tot Team Ninja God dat het waar is... Maar ik denk van niet
Ik heb gezien dat je GTA San Andreas voor de PS 2 en Star Wars: Battlefront voor de xbox kunt pre-orderen bij www.gcshop.nl
zag ik bij mediamarkt den haag, toch eens GTA SA liggen.. blijkt het dat het alleen een doosje met uitkomst datum is
Hahaha, dat lijkt me ook wel logisch dat hij hier nog niet is. Maarja, ik zou er ook wel stiekem even naartoe lopen om te kijken of het toch niet de echte is.
In de Burnout 3 thread worden winkels genoemd waar ze mogelijk liggen. Zou in die thread voor de aardigheid eens een kijkje nemen.
Dat is zo. Is in de andere thread ook op gewezen. Dus gewoon afwachten tot de mensen met info van winkels die Burnout 3 hebben. Maar dan zullen ongetwijfeld de prijzen een stuk hoger zijn dan bij GCshop, dus denk dat ik hem gewoon bestel.
Weet iemand hoe het zit bij bol.com? Heb daar een tijdje geleden Fable besteld, sturen ze het dan de achtste meteen op, of moet ik 3 weken wachten? Of ben ik een amateuristische malloot dat ik hem daar heb besteld?
Jaaaaa... Ik vandaag, sta ik beneden bij de Bart, nix te doen. Ik wachten tot er een pakketje komt. Komt er eindelijk een pakketje, ik ervoor tekenen. Maak ik hem open, zie ik groene doosjes. Ik denk YES FABLE!!! Bleek het FIFA 2005 te zijn... erg jammer. Moet nog een daggie wachten.. Maarre... FIFA 2005 gezien, bij Bart Smit, Dixons, FRS