iep...belde net e-plaza en die zeggen dat het uitgesteld is tot 16 oktober? heb hem verder in Amsterdam vandaag nog niet kunnen vinden...*zucht*
Fable ligt bij dimension plus in de winkel!!!!!...ik kan mijn ge pre orderde exemplaar vanmiddag halen *)
burnout 3 heb ik al dik 2 weken kan me niet voorstellen dat die in andere winkels er nog niet zijn, had hem gekocht in de FRS in den bosch. maar heeft er iemand fable gezien in den bosch? (liefst in de stad)
Er is een aparte thread om te melden waar Fable te koop is, deze is te vinden in het Fable Wisselforum. Fable gespot Thread
X-Men - Legends: ik zit met smart op de release van dit spel te wachten... Is er al iemand die deze game in de winkel heeft gezien? De release staat zo rond 22 oktober 2004, maar sommige websites geven zelfs de 29e aan...
Nope, ik geloof dat ie ook nog niet uit is ook al staat overal dat ie op 05-11-2004 uitkomt. Ik zit er ook op te wachten. Als je hem wel ziet vergeet het niet te melden ff. Zal ik ook doen.
Ben net heel den Haag door geweest op zoek naar Flat Out... maarre no joy 1 shop meld de 15e als release datum, de rest ook gewoon de 5e.
Helaas Helaas, dan zal je nog even moeten w88 tot eind deze week.! ( na mijn weten komt ie donderdag/vrijdag uit )
Ja, X-Men Legends is inmiddels te koop... Ik heb hem eigenlijk nergens gezien, alleen hier in Den Haag bij de Gameshop... Vreemd dat dat spel zo lastig te verkrijgen is, maar gelukkig heb ik hem eindelijk... Ze hadden hem op 6 november 2004 binnen... Zucht van verlichting... ZUCHT!
Eindelijk. Ghost Recon 2 en Kingdom under Fire: The Crusaders zijn allebei uit. Op deze zat ik te wachten. Al heb ik geen geld.
Ik heb hem bij Play gekocht hij bestaat dus wel voor de Xbox,maar hij kom pas 5 november bij BS of je moet hem bij www.dimensionplus.nl bestellen die heeft hem ook.