Raar hoor, dat het spel bijna nergens te verkrijgen is. Ik zat erop te wachten, maar hoe meer ik erover lees, hoe minder ik hem ga vinden eigenlijk.
Mmmm... Ik ben net bij Bart Smit in Den Haag geweest, GEEN Ghost Recon 2... Het spel staat wel online in hun webshop, maar dat is uitsluitend voor online bestellen... Ik weet niet waar je het spel daadwerkelijk hebt gezien, maar hier is hij dus nog niet uit... Ook de FRS, Intertoys en de MM hebben NAKKO, niente, nul... Jammer...
fout gasten..GR2 is al te koop bij future zone in rdam. Wilde het net gaan kopen maar studie was heleaas nog niet binnen. dat wordt dan donderdag of vrijdag
Khec bij de dixons een live starter kit+halo 2 gezien voor 59,95. Ik heb ook een crystal xbox + 2 s controllers en halo gezien voor 199,95, maar dat is hij volgens mij overal .
Ik liep vandaag door Den Bosch. Toen kwam ik langs een winkel in computerspellen, met een aantal Limited Editions van Halo 2 in de etalage Ik gedacht dat die inmiddels wel allemaal uitverkocht zouden zijn.
Zie je maar weer is hoe je genept wordt, het sugereren van schaarste en ondertussen lekker je zakken vullen.
Heb juist de nieuwe 'Prince of Persia' zien liggen in de bart smit in Hasselt. Hij is er dus al. Ook gezien bij extrazone (hasselt): LE Halo2