Volgens mij is Guilty Gear X2#Reloaded nog niet verkrijgbaar... Ik heb ook een vraagje: heeft iemand TRON 2.0 Killer App al gespot? Zo ja, laat het dan effe weten en waar je hem vandaan hebt... Ik wil TRON 2.0 namelijk op de Xbox gaan aanschaffen... Alvast bedankt...
IVM alle releasedatum vragen over BIA PS2, Xbox en PC: Officiƫle releasedatum is 17 maart a.s. Op dit momenten beleveren wij de algemene magazijnen van de retailers die het op hun beurt weer uitleveren naar de verschillende winkels.
FRS heeft BiA nog niet, ik ben er net geweest. Otogi 2 hebben ze daar al wel voor 45e . Ik zie m vandaag voor het eerst.
Heeft iemand DOOM III of DOOM III - Limited Collector's Edition al? Bol.com, Bart Smit en E-plaza beweren via hun websites dat ze DOOM III al binnen hebben... EDIT: Laat maar... Ik heb het spel inmiddels binnen...
In de winkel ligt Forza bij de Media Markt voor 54.99 Bij www.gcshop.nl , www.play.com of www.dvdcrave.com is Forza denk ik nog wel iets goedkoper
Bij welke Media Markt? Elke vestiging heeft namelijk zijn eigen prijzen beleid. In Utrecht is het betreffende spel 59,99 en in Amsterdam 49,99.