Ok, als dit in een thread blijft, lijkt het me handig als Wouter gewoon in zijn eerste post een alfabetische lijst maakt, dan de datum en user erachter, van de games die zijn gespot. Als deze thread straks 15 pagina's lang is, gaat dat toch echt niet werken. Zo van; oh, even kijken of iemand dat spel al in de winkel heeft gezien, ff 15 pagina's doorkijken hoor.....
In het kader van "Ik heb 'dit en dit spel' niet gezien in de winkel": 2 winkels afgeweest in Buitenveldert (Amsterdam), de Dixons en de Bart Smit en beiden schenen nog nooit gehoord te hebben van het spel. Tis toch achterlijk dat winkels de spellen niet gewoon op de releasedag in huis hebben?
deze games boeien me nie echt zo...ik kijk gigantisch uit naar project gotham racing 2 dat is gewoon de ultieme game..alleen hij moet al bijna uitkomen...(over paar weken als het goed is) maar er staat nog helemaal niks van in foldertjes ofzo..moet toch nu wel gaan gebeuren:{ heeft een van jullie hem al gezien in de shops? of weet iemand van jullie anders de exacte release date?
Heb dus gisteravond een mailtje gestuurd aan gamerelease, tevens diezelfde avond nog een mailtje terug. Hierbij het mailtje: Beste, We hadden er 50 binnen van Rainbow alleen allemaal zonder headset! ;-( Worden omgeruild met als gevolg dat de klant nog even moet wachtten helaas... Hopende dat je nog even geduld hebt. Met vriendelijke groet, Mike de Chene info@gamerelease.nl www.gamerelease.nl Nog even wachten dus...
I must correct myself... ik ben vanaf morgen denk ik niet meer beschikbaar om de volgende redenen: -Mijn duim zit in het verband omdat ik teveel gespeeld heb -Ik heb gelukkig een teen en ga daarmee verder spelen, want... ik krijg de game alsnog morgen! Echter beter die gasten.
thanx , kijk nu weet ik het tenminste , ik heb ze al 2 x gemailt ...gister en eergister nog steeds geen reactie ....want eeen bagger service daar...vooral als email het eenig mogelijke contact is!!!!
Ik koop bijna alle games bij GCshop. Ze geven prima service had Rainbow 3 Six per pre-order besteld en kon ik vrijdag op het postkantoor ophalen (was donderdag bezorgt was niet thuis) Als iets per e-mail vraagt krijg je binnen korte tijd reactie terug. En ze zijn nog goedkoop ook. Ik werk trouwens niet bij GC of zo.
ik heb Top Spin bij Gcshop gekocht en moet zeggen dat de srvice en het contact daar idd vele malen beter is ...voortaan alleen maar bij de gcshop bestellen