Ik had gehoord dat Medal of Honor: Rising Sun voor de Xbox overmorgen (donderdag) in de winkels zou liggen...is dit waar?
Yep, heb hem ook gekocht. Gehaald bij E-plaza Eindhoven. Hij wordt dus al vollop verkocht vóór vrijdag. Het zal een lange avond en nacht worden.
Ik wil even laten weten dat ik zojuist PGR2 heb gekocht bij E-plaza in Rotterdam. Dus voor de mensen die in de buurt wonen en hem graag willen hebben kunnen daar terecht... ze hadden er nog voldoende staan. Nu moet ik helaas nog tot kwart over vijf werken voor dat ik hem kan spelen
Ik heb hem ook net gekocht bij Intertoys in Rotterdam op de Coolsingel ze hadden er genoeg,en hij kost 53 euro.
Pgr2 Vandaag 26 november lag PGR2 al bij Bart Smit (Vlaardingen) voor €52.95 . Deze game moet je gewoon hebben !!!
boeiend, iedereen die em bij de lokale speelgoed winkel (lees: bart smit , intertoys e.d) betaalt veel meer als wat jij betaalt, en ji9j hoeft je huis niet uit!!
Nou blijkbaar niet dus, want zij betalen ook maar €53,-. Das maar 4 euro meer dan ik betaalt heb bij GCshop. Ah well ik krijg er wel een muziekcd bij.
Op zich valt dit meestal wel mee...als je beetje rondkijkt zie je toch al gauw goedkope spellen ik zag in de winkel: pgr2: 49 euro edit: iemand was me voor