Damn ik hoop dat ik PGR2 ook morgen van GC krijg!!! Zou wel heel mooi zijn! Ik weet niet of er mensen zijn die het boeit maar bij GC ook gezien dat ze Links 2004 binnen hebben... (komt hier btw nog een review van? Is altijd goed voor de verkoop (en dus hoeveelheid nederlanders op LIVE...)) [EDIT] Net op GC forum gelezen dat ie echt pas vrijdag komt... [/EDIT] [EDIT2] Voor een ieder die hem bij GC(Shop) heeft besteld; Ze komen pas zaterdag! Als het meezit...zie wederom het forum[/EDIT2]
dat is gewoon een site die spellen verkoopt, van xbox, playstation en gamecube en pc, net zoals gamerelease en replay enz.
Dit spel moet zwaar tegenvallen...lees de review op www.teamxbox.com maar eens. Ik loop er niet meer warm voor.
Het is echt achterhaald dat die gameshops die online verkopen je spelletje eerder leveren dan de releasedatum . Ik merk steeds meer dat shops zoals mediamarkt,dixsons,free record en zelfs bart smit er alles aan doen om als een spel binnen is het in de schappen te zetten want geld is geld. Mediamarkt rijswijk spot zelfs en gaat altijd onder de prijs zitten van de winkels die in de boogaard te vinden zijn. Heerlijk toch zo`n prijzenslag....Nu vraagje iemand al counter strike gespot in een shop????? adviesprijs in computer mediamarkt 27,99.... groetjes marco
Zo goedkoop Ik had verwacht dat het spel 60 euro zou gaan kosten Ik zie het komende week wel wanneer de Top 1 Toys hier in vlijmen het spel binnen heeft.
secret weapon of normandy 50 euro bij de freerecord shop. Er zijn nu super veel spellen 50 euro. of is dat alleen maar tijdelijk vind het vaag. Edit: zie dat rik het al had gepost