Viel mij ook al op. Aangezien ik Free ID kaart heb krijg ik nog extra 10%. Ik heb daar nu dus games voor ong. 45 euro. Zie nu geen nut meer om ze via internet te bestellen en zo te laat te krijgen.
ik heb het spel counter-strike gepre-orderd bij gamerelease, krijg ik het spel dan ook op de 5de binnen?
Jep . Moet je echt doen. Die 5 euro heb je er zo uit want je krijgt korting op games en op dvd's en cd's etc...
maar hoe activeer je die free-id? er staat: Free-ID nummer: (Let op! Als je Free-ID nummer met een 0 begint de 0 weglaten!) en dan zon vakje waar je wat neer ken typen [ ]$21
Wordt vanzelf geactiveerd. Als je online besteld wordt het in winkelwagentje automatisch - 10% en in de winkel geef je het pasje gewoon en klaar
kan je die free id card ook halen bij zo'n shop zelluf.. vind al dat internet betaal gedoe zo (niet fijn)
Wat betreft counter strike hoor ik nu dat er vertraging is voor de release in nederland en dat de datum 5 december in gevaar komt , maar 1 ding snap ik niet..er moet een paralel import zijn omdat diverse mensen in mijn friendlist waaronder ook 1 nederlander het spel al heeft 1 iemand uit noorwegen en 1 uit ijsland en 1 uit engeland. Als de boel nog niet is uitgeleverd hoe kan het zijn dat deze mensen al op LIVE het spel aan het spelen zijn??... ze zouden de boel met de states eens recht moetten trekken kwa spellen ik hoef toch niet te wachten op een spel omdat er toevallig een duitse of franse release klaar is en het verhaal PAL omzetting geloof ik al helemaal niets meer van , heb eerder het idee wie dicht bij het vuur zit warmt zich het best dus mensen die familie heeben die bij leverancie betrokken zijn ofzo... greets marco
Je kunt je vorige post editten zodat je dit soort dingen kan toevoegen Het is nog niet bekent hoe het staat met de xbox versie en al helemaal niet wanneer die uit komt
Ga vandaag al ff de winkels af hier in Rotterdam,als hij er vandaag nog niet is dan ligt hij op zeker morgen in de winkels hier! Hou jullie op de hoogte