Heb hem bij Dimplus besteld...eerst ff gebeld of ze hem inderdaad binnenhadden (stond op de site) Hij is de deur al uit en morgen ochtend word hij me bezorgd De rest van me games gebruik ik maar als onderzetters Tot op Live mensen!
Spel was ook binnen bij dixons in rijswijk ..counter strike............ { 59,95} ze hadden maar 2 exemplaren gekregen dus nu ligt er als het goed is nog 1 Er schijnen 2 leveranciers te zijn die het spel leveren en mediamarkt rijswijk had m bij de { verkeerde besteld}... Deze krijgen het spel volgende week maare zullen zeker onder de prijs gaan zitten { rond 54 euro denk ik} Maar nu lekker gamen .........
Gameshop den haag heeft m vandaag ook binne gekregen counter strike 59,95...... website kan je ook bekijken en bestellen....reserveren
Ja, maar ik heb hem gister-avond pas besteld. Net op tijd om hem voor 46,- te krijgen. Scheelt maar 4 Euro, maar toch.
Counterstrike twee stuks bij de Mediamarkt in Den Haag gezien. 57,99 euro, gelukkig had ik nog wat tegoed bonnen van de Mediamarkt. voor 2.99 Counterstrike gehaald, bedankt M$ voor de bonnen.
als je moest kiezen NFS underground versus Colin McRae4?? wat zou je doen?? of tussen Underground en Gotham Racing...
jedi knight - jedi academy in de freerecord shop opt zuidplijn Rttrdam en ook een of ander freestyle soccer (zal vast wel oud nieuws zijn)