Kan dat doorverkopen dan? Staan die dingen niet op naam? En anders heb ik ook zeer veel interesse in die kaartjes!
Zover ik weet staan ze gewoon op naam, die kaartjes niet, maar je laat dat kaartje zien en zegt je naam en ze kijken of je dan op de lijst staat de ja of de nee..
Ze staan niet op naam, een neef van me is ook uitgenodigt (die heeft een gameshop) en hij had nog een kaartje nodig voor zijn vriendin (en mij uiteraard). Dit was zo geregeld, steld dus niet zoveel voor kennelijk
volgens mij heeft wouter gelijk hoor, ik heb ook kaartjes gekregen en kan ook niet. Ik geef ze ook niet weg want daarlijk gaat diegene zeiken als ie niet naar binnen komt want, denken jullie dat het een feest is voor gewoon mensen ze zijn voor mensen die iets met xbox temaken hebben zoals staff van xboxworld. en het zijn VIP kaartjes niet gewoon een feest! en je mag wel iemand meenemen maar op de brief staat of je een camera ploeg wil nemen of iets.
Bij dat andere event ging het ook ongeveer als ik denk dat het nu gaat, je stuurt dat formulier op, en dan staat je naam en medium (in dit geval xboxworld.nl) op de lijst en controleren ze dat.. maarja ik weet het allemaal niet precies..
Freelancers kunnen niet zoveel voor elkaar krijgen bij GameSen jammer genoeg. Meer de vaste redactie die van dit soort dingen profiteerd. Maaruh....als je met 3 man op 1 kaartje mag komen. Wil niemand mij meenemen? Ik ben best gezellig gezelschap ensow
Helaas.. onze kaartjes staan al volgepland, die XboxXtreme knakker hierboven schijnt niet te gaan, neem contact met hem op, en bel MS om te vragen of je op zijn kaartje kan gaan aangezien hij NIET gaat? Ik wil je wel het nr geven dat je moet bellen
op de 13e ben ik toch helemaal hyper en para .... %%%E$#$**()(*(**$$#@$#)()8875398757 kwikkelflil fosfjo skf. @!!! jajaja het begint al te komen mzzl M*&()ch and @be
Hmz....das heel jammer Ben nu met GameSen aan het onderhandelen over of ik met hun mee kan. Als er nog iemand anders is die nog iemand mee kan nemen, wil diegene dan aub contact met mij opnemen? 0619902256 of nielsh@dds.nl Ow...wil echt supergraag naar die party
Hmm waarschijnlijk ga ik niet.. en Martijn ook niet (zouden op 1 kaartje gaan) Is altijd mogelijk.. maar is al iemand anders die ook graag zou willen en ook mee gaat (maar wij gaan niet meer ) dus moet ff kijken hoe ik da doe
Kunnen 3 mensen op 1 kaartje, toch? Dan lijkt me dat toch niet zo'n probleem? Maaruh...WouteR...het zou echt geweldig zijn als ik van jou kaartje gebruik zou mogen maken!!! Wie is die andere persoon dan? Iemand van hier op het forum?
Normaal had het geweest op mijn kaartje : Ik, Martijn (crew), Tim (non-crew, non-forum, wel van MS ) Martijn gaat sowieso niet, en ik zit zonder vervoer, dus ik ga waarschijnlijk ook niet.. Maar je moet wel als je bv met zn 3en gaat met zijn 3en tegelijk naar binnen, en Tim heb ik min of meer beloofd dat die mee mag.. ik moet nog ff kijken of ik wel kan
Dat met zijn 3'en naar binnengaan is geen probleem. We kunnen gewoon ergens in amsterdam ofzo afspreken. WouteR, jij woont in Noordwijk, ofnie? Mijn ouders wonen in Hazerswoude en ik heb rijbewijs. Als ik nou mee mag en jij zou ook kunnen kan ik je met de auto meenemen. Zover is Noordwijk niet bij Hazerswoude vandaan.
Ik ga morgen eeerst ff kijken of ik nou vrij heb op de 14e ja of nee (weeet niet zeker, vrije dag was verplaatst ofzo)