Heb de 14e een tussententamen accounting en administratieve systemen 2 (studeer informatiekunde te tilburg). Maar heb ik eigenlijk nu al geleerd. Is pas 's avonds van 18:00 tot 19:00 uur, dus zodra dat begint ben ik wel weer uitgeslapen enzo. Maaruh..leer die eco-toets dan gewoon van te voren. Deed ik op het VWO ook wel regelmatig (Op de universiteit moet je wel vantevoren leren, want de hoeveelheid stof is echt niet normaal groot daar). Hoef je het een dag van te voren alleen nog ff snel door te kijken.
ben ook nog niet al te oud hoor Hik net tegen de 16 an 4 mavo.. beetje te makkelijk voor me.. moet wel het eea leren soms, maar als het om logica gaat heb ik nergens problemen mee.. Ben niet zo heel topografisch aangelegd, waar ligt hazerswoude ergens..? Kijk zometeen wel ff op de kaart..
Hazerswoude-Dorp (preciezer) ligt zuid-westelijk van Leiden. Tussen Zoetermeer, Alphen a/d Rijn, Leiden en Boskoop in. Noordwijk is in ieder geval niet ver om rijden voor mij op weg naar amsterdam. Ik ben trouwens 19
Cool zo'n party! Misschien dat ik ook wel een kaartje kan regelen. (sinds ik de enige Nederlander ben bij www.xboxgate.com ), maar dan denk ik dat ik toch niet kan (met vervoer/school enzo)...
Ok.. vandaag moet ik dat ding opsturen, wie mee wil moet voor 5 uur mij ff contacten via ICQ = 53855869 of MSN = woutar5@hotmail.com vervoer je moet je zelf regelen.. (ikheb dus nog 1 positie over)