Tja, ik weet nu niet of dit wel getuigt van volwassenheid... Maar in ieder geval: blij voor je dat die controllers jou kant opkomen... Hoop alleen dat het inderdaad die controller S-en zijn... Als je ouders "kleine" controllers hebben gezien (er even vanuit gaande dat je ouders geen games spelen), wil dit niet per se zeggen dat dit controllers S zijn...
Ik bedoelde, de controllers die je ouders meenemen zijn dat die "controller S" dingen, of misschien een ander type (Thrustmaster) Hmmmm, ik krijg het vermoeden dat die vraag niet voor mij was!!
Nee het zijn echt de Controller S gevallen van Microsoft. Mijn vader belde namelijk en gaf me een winkelmedewerker. Ik heb toen alles uitgelegd en dat het de ECHTE MS controller S moest zijn Ze zitten ook nog in een groene doos met MS erop dus het kan niet andres En mijn vader speelt heel vaak Project Gotham Racing als hij bij me langs komt dus die zal dat ook wel zien hoop ik
Ik denk eerder dat jij 12 jaar bent beetje blij en ons uitlachen dat jij 2 controlers krijgt BOEIUHHH kan ik ook wel krijge als me pa voor werk naar VS moet greetz
jongens met al die verwijderde berichten maak ik echt niks uit dit topic. Maar goed waar ik eigenlijk aan zit te denken is.... Als straks xboxlive er is en je hebt een controller S dan ben je bij sommige games beter, misschien wel veel beter.....Ik zie dat dan eigenlijk een heel klein beetje als cheaten...als alle xbox controllers op xbox live hetzelfde zijn zou het eerlijker wezen maar ja dan zit je natuurlijjk ook nog met betere internet connecties enzovoort.....T zal allemaal wel een beetje oneerlijk wezen op Xbox live.
Ben ook erg geïnteresseerd in die S controllers. Aan jedigeub, waar heb je die info gevonden dat die pas eind sept naar Nederland komen, want dat is nog lang wachten? Aan Eastmaster, heb je ze online gekocht of ben je op reis geweest of heb je ze ook laten meebrengen? Zou ze eventueel via het Net willen bestellen maar weet niet goed via welke website. Je ben al gauw meer dan 50 euro kwijt per controller denk ik.
oh oh oh oh jaaaaah ik heb er ook 1!!!!!!! Al een week of 3 en ik vind het een klote ding...de gekleurde knopjes zitten verracht. Vooral bij doa3 is het super kut (behalve als je ps2 gewend bent, je kan alleen niet goed bij de zwarte en de witte knopt)....en hij trilt minder vet
Heb hier de nodige plaatjes gevonden maar er staat geen releasedata voor Europa bij: http://www.console.be/article.php?sid=2017
ik heb hem in de VS gehaald.....ben net 3 dagen terug xbox hardware is duurder in vs dan in europa..... die van mij koste 40 dollar exclusief tax (tax is 11%)..... het is dus meer dan 50 euro..... per stuk ik had er weinig tijd om naar goedkopere winkels te zoeken......
aha ... Ben echt aan het twijfelen om hem online te kopen of te wachten tot ie hier is. Aangezien ik ook de PS2 controller gewoon ben lijkt de S controller een betere keuze.
Iedereen is gelukkig weer vriendjes geworden geloof ik. Op dot na dan, waarschijnlijk net gezakt ofzo... Anyways, ik heb lang naar die plaatjes van de S controller gestaard, toen besloten om DOA3 niet meer te spelen met gewone controller voor de gewenning en.....kon het spel niet met rust laten. Ging als een idioot pakkies scoren, vellen hingen aan me duimen. En nu...volgens mij ben ik het zo gewend...ik wacht tot ze hier zijn en dan probeer ik 't wel. Ook bij THPS3 veel op knopjes rammen en controller stoort me helemaal niet.... Kseen gaat eerst voor de Tekki controller denk Laat nog ff weten of je denkt dat je er baat bij hebt gehad.