1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ik heb lekker al de xbox live keuze in me menu staan

Discussie in 'Games' gestart door WiXX, 22 nov 2002.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hetzelfde probleem ... Het betekend dat we wel kunnen connecten naar xbox live alleen geen nieuwe account aanmaken ... Ik vraag me af of dit ligt aan de connectie in Nederland of dat dit ligt doordat we de orginele setup nog niet gedraaid hebben ... De enige manier dat we het zouden kunnen testen is dat als iemand een account recovery kan uitvoeren ... (met een bestaand account) zodat we kunnen zien of we idd live kunnen gaan ..

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou ook xbl geinstalleerd op me xbox. alleen als ie dan gaat connecten zegt ie cable found. en dan gaat ie nog iets zoeken en dan vind ie niks. of ja hij blijft kei lang zoeken. en als ik dan annuleer. en dan gewoon ga kijken bij ip en dan automatisch selecteren dan staat er 0.0.0.0 is dit fout?

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik kan dus wel een account aanmaken en kom tot en met dat ik een subscription code moet invoeren (die heb ik dus niet) maar ik heb nickname kiezen al gedaan enzo. Ik heb @home en alles stond al voor me ingevuld.

Deel Deze Pagina