? je belde vandaag en toen zei ze 17 mei... hehe gaan we back in time ofzo? Ik heb em 21 april verstuurd, nog helemaal niks gehoord. Wacht t gewoon nog ff af.
ik heb ms vandaag gebelt en dat wijf zei 17 mei en daarnaa zei ze dat misschoen nog langer kan duren 2 weken of en als ik het nog niet heb gekregen moet ik contact met hun nemen. trouwens xbox gekocht 19 april. 26 april briefop getsuurt. en doa3 en amped aangekruist. nog steeds niet reward packet gekregen
ik heb mijn Xbox voor 479 euro gekocht en op 6 MEI het formulier verstuurd met bon en ik heb hem vandaag gekregen. Jippie!
Jij moet helemaal niet zeiken, je hebt dat ding al voor €299,- gekocht, en dan wordt je ook nog eens boos omdat meneer niet snel zijn reward pack krijgt?! Bah
Hoe bedoel je MS loopt te kloten!! 28 april opgestuurd!! Vraag me echt af wat ze daar aan het doen zijn!! Maarre Xmaster gefeliciteerd! Ja Drone je heb gelijk: Pirathaban niet zo zeiken!
WHAT THE FUCK? IK HEB MIJN FORMULIER 25-4 OPGESTUURD EN IK HEB DIE SHIT NOG STEEDS NIET!!!!!! BY THE WAY welk nummer moet je bellen voor info enzo...????
ik heb vandaag ook maar ff gebeld.. 10 minuten later spreek ik de buurvrouw die zegt dat er net een pakje af gegeven was dus ik ben vandaag toegetreden tot de grote groep Halo spelers (ja.. die had ik nog niet). voor diegene die um nog niet hebben.. gewoon geduld... hij komt vanzelf
Er loopt op dit moment nog een thread, en daar staat een tel. nr. bij!! Die heet ook zoiets van 2 games en controller, of iets met reward pack!! Moet je heel even zoeken!
LOL ik heb gister gebeld toen duurde het nog 2 weken nu bel ik nog een x en ze zeggen dat ze binnen een paar dagen alles gereed hebben dus alles verzonden voor IEDEREEN!! en dat het max 10 dagen duurt als je ngo niet in de PC van ze staat dan kan het langer duren greetz
Dat mens van de helpdesk zei iets van dat ze 30000 formulieren hadden en dat ze dat niet verw8 hadden of zo. Maar je weet toch hoeveel XBOXen je verkocht heb of nie. dan kun je toch ook weten hoeveel voor 26april dan weet je ook hoeveel rwp's je moet hebben. naja als ik het binnen 10 dagen heb ben ik heel blij. Greetz
waar gaat t eigenlijk t rapste? in belgeland ( aangezien ze daar minder xboxies ebbe verkocht) of in nederland;
ik heb hem ook de 25e opgestuurd en ik heb gebeld ze zijden dat ik nog een week of 2 moest wachten dus helaas dat word wachten voor de deur