ik wil die mensen van microsoft echt gaan kicken ze hebben een pr8console op de markt gezet maar die service....:r
Nah met de service zit et wel snor ik vind et ook kut dat ik em nog niet heb maar we moeten eigenlijk al blij zijn dat we überhaupt een rwp krijgen. ze hadden ook kunnen zeggen. Fuck it lekker geld erbij, laat die sukkels maar zitten. Dus ik vind et wel goed greetz
en toch moete we blij zijn; de ps2rtjes( waarschijnlijk relatief niet-intelligente personen; aangezien ze n ps2 hebbe) die krege geen reward pack omda ze dr zo snel bij ware wij wel dus moete we blij zijn ; maar kzou pas echt blij zijn mocht ik dat pakje nu es krijgej
De slechte service zit hem voor mij er meer in dat er geen Nederlandstalige persoon aan de andere kant zit.. Ik stel voor dat we dit gaan onderzoeken.. en misschien kan wouter en/of dat Nederlandse Xbox magazine hier een rol in spelen, door toch eens met M$ Nederland om de tafel te gaan zitten om zich nauwer betrokken te gaan voelen met de gebruikersgroep, die in mijn ogen met de dag groter wordt.
MS is cool.. Bill Gates is cool.. Bijna net zo cool als mij! Xbox is the coolest!! Service van MS is echt zwaar bout.. Volgens mij hebben ze er te weinig mensen werken die er mee bezig zijn!!
Ik vind dat niet eens een probleem. Ten eerste is dat voor de kleine kwaaltjes een belemmering om te bellen. Ten tweede stimuleert het (eindelijk) de hulp via email. Het ergste vind ik dat die Engelstalige hulp met een ongelofelijk (Iers heb ik gehoord, in mijn geval Frans) accent wordt geboden. Vind ik geen stijl, zet er dan Amerikanen of Engelsen neer die geen of amper een raar accent hebben.
NIet te weinig mensen.. Alleen een beetje last van centralisering. Alle CR (customer relations) afdelingen in 1 land. Gewoon weer een desk in Gouda met een 10 man.
Ik heb gebeld en ik zou mn reward-pack in twee tot drie weken ontvangen.... En ik heb m 28 april al opgestuurd. Waarom zetten ze eigenlijk in hemelsnaam op dat formulier dat het 28 dagen duurt?
jeez man ben jij zon nerd maar ja ik heb me fokin zin in rwp maar het kutte is dat het precies in mijn proefwerk week komt dat is echt bagger naja dan maar een jaar bljven zitten neej ik ga wel over. ach ja we zien wel misschien is ie er morgen of overmorgen ook wel greetz
waarom zouden ps2-ers niet intellegent zijn? ik heb mijn ps2 al anderhalf jaar... en heb sinds een tijdje ook een xbox en binnenkort ga ik ook een gamecube halen... dat heeft niks met intelligentie te maken, maar met het feit dat ik een GAMER ben... dat kan ik van de meeste mensen hier niet zeggen aangezien jullie allemaal meedoen aan die consolewar, als jullie echte gamers zijn doen jullie dat niet en kopen jullie gewoon alle goeie consoles die op de markt zijn, want dan besef je ook dat iedere console z'n voor en nadelen heeft... ondanks dit gezeur blijft m'n x-boxje toch mijn favoriet... LAterZzzzz, Jermain AKA Jurrie
De desk zit nu eenmaal in Dublin, dus is het logisch dat ze iers praten, daarnaast is het waarschijnlijk zo dat veel mensen van de lokale desken naar dublin zijn verhuisd waardoor je de verschillende (franse) accenten hoort.
khad gister al gebeld; engelstalig gozertje die praat alsof hij n umbrella in zn bek heeft, zei onduidelijk dat ik volgende week moet trugbelle; hij kon wel bevestige da ze mn brief ebbe gekrege; maar ni wanneer ik m zou krijge
Ik heb nu gamecube ps2 en xbox als je een xbox heb kan ik gamecube echt afraden ik vin et niet veel alle spelletjes zijn saai behalve Mario Sunshine die komt hebbei de neiuwe zelde gezien? Cartoony style JSRF like, alleen daar staat het stoer bij. Echt kut. greetz
ja dat heb ik gezien d0t ik w8 ook met die gamecube aangezien er niet zoveel goeie titels zijn... het enige wat het NU een beetje waard is is Bloody Roar, maar die heb ik al voor m'n PS2 en zoveel verschil is het niet, alhoewel, de intro is wel bruut... ik weet nog niet zeker of ik wel een gamecube ga kopen, en zo wel, dan haal ik hem wel 2ehands ofzo...
Ik heb dat waveracer gespeeld op een GC.. echt wel vet.. jammer dat er op xbox niet zulke games zijn.. Sorry, even zwaar off-topic