Ik heb ook waveracer gespeeld Mijn mening!: Dat spel is zooooo bagger grafx zijn gewoon ps1,5 style echt slecht water is wel mooi Ik hebtrouwens ook maar 10 min in winkel gespeeld heb thuis alleen rogue squadron die is echt cool dat moet ik zeggen. en tony hawk 3 die ken je beter voor de xbox hebbe, 4 speler mp mode on xbox en 2 op ngc. Morgen ga ik Supe Smash Bros. halen dat is echt beter greetz
zoals graveman al zei, dit is zwaar off-topic... van reward-pack naar gamecube spellen.... het is natuurlijk wel leuk, maar we kunnen beter ons best doen om dit forum netjes te houden....
eerlijk gezegd niet echt, ik heb vanavond gebeld, maar ja het is nog niet in de computer terwijl ik het 25-4 heb gestuurd, maar ja ik kom morgen wel weer op dit forum, heeeeeel misschien later... ik ga ff eten. en ik heb morgen examen duszzz.......
Ik ga nu ook pitten mzzl trouwens kunnen we niet al die rwp shit in dat ene topic doen dat is stuk makkelijker. niet telkens heen en weer zappen greetz
kijkt een paar uur later verschrikt op z'n horloge.. mm.. idd.. i love the game... ik zou een beetje op tijd naar bed gaan.. ga morgen weg voor een weekende vakantie.. maar euh.. ik begon Halo te spelen.. en kon nie stoppen
hoezo is nou de service slecht. reparaties worden opgelost binnen enkele dagen.[top] en omdat ze duizenden aanvragen niet kunnen verwerken binnen enkele weken is de service slecht. effe geduld jongens.]:-
Ik hoorde net van mijn vader dat iemand gebeld had. Het was iemand die een pakketje kwam bezorgen. De koerier kon mijn huis niet vinden. Dit moet haast wel de reward pack zijn! Ik verwacht niets anders...
het reward pack opsturen duur na ontvangst van de aanvraag 28 dagen. je stuurd je brief naar ms en van uit daar gaat hij naar engeland dit duur ook 3 dagen. het paket naar jou huis sturen duur ook 3 dagen. als er niemand thuis is homen ze een dag of twee later terug,is er weer niemand thuis krijg je een ophaal bon in de bus. Anders gezegt het duur max zoon 35 dagen. heb je echter vogende week vrijdag nog nix dan moet je echt bellen. maar voor nu GEDULD. voor het zelfde verhaal in het engels bel microsoft.
Ik hem mijn Reward Pack net binnen gekregen!! Met PGR en RSC en de Kont Roller!! Heb hem de 28e opgestuurd, en ik heb hem op 14 maart voor €479,- gekocht!! (PS. wel lullig had gisteren nog effe een mailtje naar ze toe gestuurt!!).. Maar hij is binnen... Dus heb geduld misschien komt die van jullie ook vandaag!! Gebracht door FedEx!!
Ik heb mijn formulier de 26e ook opgestuurd, maar tot nu toe helemaal niets van gehoord. Kan niet wachten op pgr en doa. Gelukkig geen school vandaag dus ik kan onder de brievenbus gaan liggen tot er wat komt (wat ik niet verwacht)
Alpha wacht rustig af Alpha bijt op zijn tong om rustig te blijven:r Alpha kruipt in een hoekje om stilletjes te gaan janken...]:- Alpha huilt uit bij kobold op schoot
hmn....ik denk dat et bellen wordt vanav, ik heb niks gehoord en de deadline is nabij, MS maak je borst maar nat!
nou die service is helemaal niet zo slecht hoor ik heb ook problemen gehad met mijn xbox en binnen 3 of 4 dagen was ie alweer terug weet nie meer hoeveel precies. en we weten niet wat de oorzaak precies is van de vertraging. en idd net als anderen ook al zeggen we moeten blij zijn dat we hem krijgen. ja mischien hebben sommige mensen niet genoeg geld om een spel te kopen en willen ze heel graag nieuwe spellen en dan willen ze de RWP snel hebben dat begrijp ik ook wel maar mischien kan het gewoon niet sneller nu. die mensen bij MS zullen heus wel hun best doen om zo snel mogelijk alle paketjes bij mensen af te leveren.