Jaaaaaaaaah, het is aangekomen!!! Komen ze nog om tien uur 's ochtends ook Moest ik nog tot half vijf werken.... Weet je hoe lang deze dag duurde?? Maar ja, ik ben blij En nu ga ik spelen......
Bij die lijn verzekerde ze mij dat ik hem 28 mei zou krijgen. Ik wacht rustig af... aangezien dat nu ook al weer 2 dagen geleden is.
bij mij zou het ook de 28e afgeleverd worden en nog steeds nix nix nix nix!!! word er een beetje moe van
verander je post dan in het GROTE PEILING topic. en kunnen jullie de laatste post van xbox-control ook deleten. het was een reply op een zin, niet de bedoeling. en hij heeft zelf ook aangegeven dat je hem kon deleten.
ja je hebt ook wel eens threads met een poll er boven. kan dat hier ook niet. a. wie heeft zijn Reward pack al. B wie niet. as simple as that. dat zou wel handig zijn. ik heb hem dus ook nog niet. echt kut.
1. dat maakt uit? 2. mijne is veel later begonnen 3. mensen mogen maar 1 keer replyen. en is daarom voor zijn doen erg groot.
heb je al gebeld? zoja, wat hebben ze gezegd? omdat wij in dezelfde plaats wonen krijgen we hem misschien ook op dezelfde dag..
woeiiiiiiiiiiiiiii net WEER ff gebelt en hij is afgelopen maandag geshipped ! Dat betekent dat ie de 28e zou moeten arriveren maar die bimbo zei dat ut misschien VANDAAG of morgen zou worden klinkt allemaal ZEER goed
Ik ben zeker een van de weinigen die te lui is om dat ding op te sturen, he? Het ligt nog steeds heel netjes op mijn bureau te wachten, totdat ik het opstuur... *zucht* Misschien dat ik er maar eens werk van moest gaan maken, he? Ja, verklaar me maar voor gek
Jij bent gek! Mag ik vragen waarom je het nog niet opstuurt want ik zie dat je (nog) maar 2 games hebt wat niet erug veel is? Zeker te weinig vrije tijd...
Eh, klopt inderdaad. Ik werk helaas 40 uur in de week, woon op mezelf, heb een vriendin, ga in het weekend langs bij m'n vader, etc. Kost allemaal veel tijd, dus de XBox schiet er soms bij in. Enne, twee games is inderdaad niet zoveel, maar ik geef soms m'n geld ook liever aan andere dingen uit. Zo moet ik bijv. nog een (MP autoradio kopen, 4 speakers... Gaat ook weer centen kosten. Vervolgens nog sparen voor een eigen woning, binnenkort gaat maandelijks de eigen bijdrage voor m'n lease-auto eraf. *zucht* Ik heb dus inderdaad te weinig vrije tijd
Spreek ik over de MSN net iemand uit Almelo die 5min geleden zijn reward pack heeft gehad.... Ik helemaal blij w88 tot ik de deurbel hoor Is het 17:00 GRRR Nou komt ie misschien morgen (hoop ik) en dan ben ik niet thuis
Het is volgens mij zo ongeveer het grootste bedrijf ter wereld op dat gebied. Kijk maar eens naar de film Cast Away met Tom Hanks, daarin werkt hij ook voor FedEx en gaat zo ongeveer de hele wereld over