ja, ik zou maar niet teveel verwachten. Ik ben 3 weken geleden al opgebeld dat mijn games eraan kwamen. (en ja ook in het engels, adres letter voor letter spellen).
geen slechte keus ik heb hem zelf toevallig ook gehaald omdat ik het wachten wel wat lang vond duren. kijk wel eerst ff in de winkel of dit spel je ligt.
heej jongens iedereen die zij rewardpack nog niet hebben gehad kunnen met mijn spelletje meedoen om de tijd te doden. ik begin: Het is zwart en heeft een groene knop aan de boven kant. Ja die is moeilijk hè greetz THA BOMB
tja ik heb er wel een 1 uur voor moeten puzzelen maar ik ben ook niets voor niets wereldkampioen puzzelen
Shit he, een echte proffesioneel, direct een very tough one, let me think, o de maker vd Xbox he, uhmm, ik zeg het straks, ik moet er ff rustig over nadenken. Waarom doe ik eigenlijk mee, ik heb mijn xbox al
Ik heb net gebeld en ze zijden dat ze het formulier niet hadden!!! Ik had het formulier 29 april verzonden, dus ik kon het haast niet geloven. Ik nog een x bellen. Zijden ze wir dat ze het formulier niet hadden en ik moest hem nog een x versturen voor de zekerheid. Ik begon half te janken!!!!!!!!!! Ik zit al zo lang te wachten ( net als veel anderen), en nu schijnt het allemaal voor niks te zijn geweest. Kl**te mensen!!!!!! Bijna IEDEREEN heeft problemen!!!!! Ik haat dit! je kan het formulier officieel maar zot 1 juni verzenden en het is nou de 5 de!! Straks zeggen ze nog dat ik te laat ben...en weg 180 euro!! IK KAN HET NIET VATTEN!! zow...sorry mensen voor deze replay maar ik moest het even kwijt. Heb medelijden met mij ( en andren). Amen.