ow sorry verkeerd gelezen. maar het is toch !^@#*^!! als je je reward pach nog niet heb, en al helemaal als je hoort dat ze je ( helemaal goedingevulde met bon erbij) formulier niet ontvangen hebben en dat je wir vanaf het begin kan beginnen.
owja nog ff een vraagje ( alweer). moet je nou een postzegel op het formulier doen?? ( en zeg nou niet zoiets als: dat staat er toch op!!! ofzo, want ik ben gewoon fucking onzeker) bedankt
precies, tis maar 80 euroocentjes... ik heb nog helemaal niks van MS gehoord zelfs niet nadat ik een meel heb gestuurd, of dat er iets fout was, maar ik houd de moed erin en blijf rustig wachten
Er staat wel freepost op het formulier, maar het is een postbusnummer en geen antwoordnummer, dus dat is erg tegenstrijdig. Voor de zekerheid zou ik het wel doen. Je kunt altijd nog een dag later eentje zonder postzegel doen, dan heb je alle mogelijkheden gehad!
Ik kreeg net het volgende mailtje binnen: Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way.
1 juLi niet 1 juNi dus jullie zijn niet te laat. Je hebt nog bijna een maand de tijd Als dank voor iedereen die een Xbox heeft gekocht vóór 26 april bieden wij je tot 1 juLi 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! dus please hou op over die 1 juni en dat jullie te laat zijn
naar welk email-adres kan je het beste een mail sturen? bij supxbxen@microsoft.com krijg ik nooit een antwoord terug.
Ze zeiden vorige keer dat ik belde 5 juni. Vandaag nogmaals gebeld en een vriendelijke Ierse mevrouw zei dat ze alle informatie hadden en dat ik deze of de volgende week het pack zou krijgen. Tsja, beetje standaard antwoord, maar beter krijg je er niet uit als je belt denk ik.
ik heb nooit geweten dat geduldig wachten zo moelijk was. Maar als de tijd rijp is krijg ik mijn rally en azurik whooohahahahaha
tjonge net weer gebeld had iemand aan de lijn die net zo sprak als een van de mupets die van menemenem tu tu tu tu tu kon eruit opmaken dat ik over twee uren terug moest bellen omdat de server down is. dus kunnen ze nu niet chekken waar mijn rewardpack is nou straks nog maar eens bellen.