YIPPEE Yes eindelijk Heel me vakantie in Cyprus verneukt door telkens te hopen dat ie er zou zijn, was ie er nog niet, was al bang dat ie nooit zou komen. Denk dat ie morgen komt omdat ze de dag na feestdagen nooit bezorgen. Plz laat het waar zijn. Als je nou niet thuis bent, wat dan? kan je het dan ophalen of moet je dan alles opnieuw doen, anders spijbel ik gewoon 2 weken hoop dat ie snel komt greetz
Ik heb hem vandaag ook gehad Ik heb 17-05 een mailtje gehad dat die verstuurd was en ik heb hem nu al binnen...
Damnit , ik was niet thuis vanmiddag (niemand hier) .. ik moest mijn gerepareerde Brommer ophalen .. grrrrrr .. * DesertFox loopt nu naar het postvak *
yes ik kreeg net een mailtje van MS. dit kreeg ik in mijn maitje te staan: Hello, Thank you for writing to Xbox. You should receive your Reward Pack within 28 days of our receiving your Application Form. Unfortunately we cannot track individual applications. If there is a problem with your application form, we will contact you directly. Regards, Xbox Customer Care Team ik weet nou dus niet wanneer ze hem hebben gehad maar ik ben blij dat ze hem hebben gekregen. dus hij komt 1 dezer dagen neem ik aan. ik heb hem de 25e april opgestuurd. dus ze zullen hem de 27e gekregen hebben of zow.
SNIK! Nog geen belletje gehoord. toch maar eens naar beneden rennen om te kijken of er een paiertje in de bus ligt. Bezorgen ze ook na 17:00. Heb hem ook de 26ste opgestuurd.
Ik kreeg op 23-4-02 een automatic respons terug van het email verzonden aanvraag formulier, welliswaar heb ik daarnaast ook op de 25-4 een formulier met bon opgestuurd. Nog noppes wat gehoord, eind deze week maar mailen als ik er niks over hoor
Doh, di's een standaardmailtje als reactie op een vraag van jou wanneer je pakketje komt. Staat niet in of ze je formulier ontvangen hebben of niet.
heb `m ook die dag opgestuurd.. nog niks gekregen.. mag wel eens opschieten ps voor hoeveel heb jij ``m gekocht trams? 299 of 479?
morgen dan maar iedereen suc6 met de handtekening zegtten!!!! k ben morgen kwart voor 2 thuis dus ik zal het wel melden