1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik heb mijn 2 games + controller gekeregen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tr@m$, 21 mei 2002.

  1. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar eens gebeld, kijken of mijn adres enzo goed stond.

    Nou bij mij was het nog processed. dus wel aangekomen, maar nog steeds niet aan de beurt..

    Hij zei ook dat er maar 2 mensen waren die 12000 van die formulieren nog moesten verwerken, dat het daarom zo lang duurde.

    hij vroeg of ik me geregistreerd had, ik zei 2 keer.. via de site en met de post.
    Verder heeft hij mijn adres nagelopen, en dat klopte dus daar ben ik wel blij om.

    maar ja aangezien de gegevens van de reward pack er nog niet instaan en nog verwerkt moeten worden, duurt het nog wel eventjes.

    Ook heb ik nog even gevraagd of het mogelijk was om een DVDkit te krijgen, zoals ik op het formulier had gezet. en hij zei dat het geen probleem was.

    kan het ook zijn dat er chinezen werkte, want zijn engels was niet echt heel goed, en het klonk als chinees. of zijn dat de Ieren die gewoon zo praten.
     
  2. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk was datr dan een Walesman, die praten zo vaag.\\Succes met jhe pack!
     
  3. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat nog steeds meer hem niet hebben dan wel of zie ik dat nu fout?
    Ik heb hem iig 26 april opgestuurd en vorige week stond ik nog niet eens in de computer. Ook kon hij mijn registratie niet zo snel vinden die ik in Maart al had gedaan. Gaat wel lekker zo.
    Volgende week maar weer eens bellen.
     
  4. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag wil ik bij deze de marketing afdeling van Microsoft even de HEMEL in prijzen. Niet alleen hebben een hele boel mensen de xbox toendertijd puur gekocht vanwege deze aktie.. maar mede door het laten wachten van 40 dagen en langer genereren ze ook nog is mega omzet. Immers wie o wie hier heeft er niet al een game gekocht?? in de tussen tijd om de tijd maar te doden..

    Gelukkig heeft een vriend van mij zijn games (t formulier had ie een dag later dan mij verstuurd) vandaag ontvangen.. ik weet niet waarom van mij zo lang duurt.. (27 mei staat bij hun in de pc voor versturen... verder alle gegevens goed)

    dus nogmaals, PETJE af microsoft.
     
  5. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hem nog steeds niet gekregen me gedult raakt bijna op ik heb het op 25 of 26 april gestuurt en op een comp staat 27 mei dus ze zijn al twee weken te laat en nog steeds niet gekregen=( =( =( =(
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044

    Ik heb nog geen extra game erby gekocht....had toen gewoon meteen de dvdkit erby genomen en heb de laatste maand zon 6dvd's ofzo besteld, dus ik vermaak me nog wel ff zonder games...alhoewel ik nu wel vind dat ze wel eens mogen komen...ik heb het ook de 26ste opgestuurd....
     
  7. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo? Vroeg hij of je er sambal bij wilde?! ;)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    SAMBAL BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ??
     
  9. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Sambal bai lekka lekka. sambal bai. :9

    :mad: Waar blijft mn Rwrdpck:mad:
     
  10. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij leek et ook chineesz
     
  11. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb ik toch pech. ik was in mijn kamer aan het leren toen ging er om 15.00 bel ik keek naar beneden en zag een mrv net twee pakketten in het hand ik blij ik schreeuw nog tegen me moeder en me zusje dat ik het open maak want ze komen voor mij zeg ze van of ik die oak wil aanemen omdat de buren niet thuis en toen voelde ik toch een leegte in me lichaam het was niet de rewardpakket kut zoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii riep ik nog wat is dat toch balen ik was al bijna me rewardpakket beetje aan het vergeten omdat het zo lang suurt maaar nu=( =( =(
     
  12. d0t

    d0t Xbox play0r

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu 2 uur 's nachts
    Ik ben nu een vergeten proefwerk frans aan et leren
    UREN werk pff
    Maar daarna heb ik zomervakantie!!!
    Naja dat was een beetje offtopic maar ik ben pissed
    ik denk dat ik hier tot 5 uur nog wel zit en om 10 uur moet ik et proefwerk al maken
    en ik moet er gewoon ff tussenuit vandaar deze post

    maar ik heb me reward pack ook nog niet
    anders kan iemand een bussie regelen. dan dokken we allemaal 10euro en rijden we ermee naar Gourda. Die vestiging van MS daar. en dan gaan we allemaal daar protesteren
    lijtk me een goed id :D
    greetz
     
  13. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag weer gebeld en die gast zei dat ze mijn forumulier nog steeds niet hebben ontvangen. gelukkig had ie alles voor me ingevuld en zei dat ie het via email verstuurd heeft. volgens hem moet ik nog 7-21 dagen wachten
     
  14. Chefke

    Chefke Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    yes net pakketje gekrege
    klote twee keer DoA3 in plaats van DoA3 en halo
    plies help me
     
  15. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    das kutt als ik jou was effe helf service bellen dan komen ze ophalen die ene spel of je moet het effe opsturen dan zou je andere spel krijgen denkik
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij waren er meer die verkeerde spellen hadden gekregen, moet hier ergens in de thread staan!

    Ze waren volgens mij al een ruilhandel begonnen!:D
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    terugsturen lijkt mij de beste optie en lees die andere thread erover dan ff}:] :)
     
  18. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze nog dicht? dan kun je toch wel iets regelen met je locale gamesdealer?
     
  19. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
  20. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    er staat op de doosjes dat ze neit for sale zijn
     

Deel Deze Pagina